yamaha
suzuki
ktm
kawasaki
Noi Hondat on kai ihan hyviä ja jammut ja suzukit mutta en ole noista KTM tai kawasakistakaan mitää pahaa kuullut.
OSTAISIN 2-TAHDIN
OA19 kirjoitti:Yamaha ja kotari aika kärkeen, honda jonnekin väliin ja kawa ja suikka hännille.
Yamahaa on aika moni liikkeenpitäjä ja kuski kehunu kestäväks, nekin liikkeenpitäjät ketkä ei myy sitä. Kawasakit on kai ihan yleisesti vähän heikkoja, ja suzukista on kaveri tehny kahteen kertaan vaihdelaatikon, ja tosta omasta piikkisestäkin oli kaks vaihdetta ny paskana, joten väittäsin sitä heikoks.
sjo kirjoitti:Jammun osat maksaa eniten!
mikseri100 kirjoitti:OA19 kirjoitti:Yamaha ja kotari aika kärkeen, honda jonnekin väliin ja kawa ja suikka hännille.
Yamahaa on aika moni liikkeenpitäjä ja kuski kehunu kestäväks, nekin liikkeenpitäjät ketkä ei myy sitä. Kawasakit on kai ihan yleisesti vähän heikkoja, ja suzukista on kaveri tehny kahteen kertaan vaihdelaatikon, ja tosta omasta piikkisestäkin oli kaks vaihdetta ny paskana, joten väittäsin sitä heikoks.
Paska puhetta, kyllä ne suzukit kestää mutta säkin pistät vaihteet raakan kuten sanoit tuola "Muuta keskustelua" topicissa, ehkäpä ne menee paskaks jos sä et käytä yhtään kytkintäkään, ja eikös hondilla oo parhaimpia 250cc nelareita?
OA19 kirjoitti:mikseri100 kirjoitti:OA19 kirjoitti:Yamaha ja kotari aika kärkeen, honda jonnekin väliin ja kawa ja suikka hännille.
Yamahaa on aika moni liikkeenpitäjä ja kuski kehunu kestäväks, nekin liikkeenpitäjät ketkä ei myy sitä. Kawasakit on kai ihan yleisesti vähän heikkoja, ja suzukista on kaveri tehny kahteen kertaan vaihdelaatikon, ja tosta omasta piikkisestäkin oli kaks vaihdetta ny paskana, joten väittäsin sitä heikoks.
Paska puhetta, kyllä ne suzukit kestää mutta säkin pistät vaihteet raakan kuten sanoit tuola "Muuta keskustelua" topicissa, ehkäpä ne menee paskaks jos sä et käytä yhtään kytkintäkään, ja eikös hondilla oo parhaimpia 250cc nelareita?
Laatikot siitä mikskään mene että vaihtaa raakana, mä oon sillä suzukilla 15min ajanu.
mikseri100 kirjoitti:OA19 kirjoitti:mikseri100 kirjoitti:OA19 kirjoitti:Yamaha ja kotari aika kärkeen, honda jonnekin väliin ja kawa ja suikka hännille.
Yamahaa on aika moni liikkeenpitäjä ja kuski kehunu kestäväks, nekin liikkeenpitäjät ketkä ei myy sitä. Kawasakit on kai ihan yleisesti vähän heikkoja, ja suzukista on kaveri tehny kahteen kertaan vaihdelaatikon, ja tosta omasta piikkisestäkin oli kaks vaihdetta ny paskana, joten väittäsin sitä heikoks.
Paska puhetta, kyllä ne suzukit kestää mutta säkin pistät vaihteet raakan kuten sanoit tuola "Muuta keskustelua" topicissa, ehkäpä ne menee paskaks jos sä et käytä yhtään kytkintäkään, ja eikös hondilla oo parhaimpia 250cc nelareita?
Laatikot siitä mikskään mene että vaihtaa raakana, mä oon sillä suzukilla 15min ajanu.
Mitäs ostat nii huonoja pyöriä missä on rattaat paskana vaihteistosta?
IsaacBawls kirjoitti:
Eli turpaan tulee, kun pyöristä kokematon yrittää ostaa käytettyä pikkunelaria?
DETSONI 2008 kirjoitti:Tässä vaan mietin että syksyllä olis tarkotus hankkia suzuki rm125 tai rm-z 250. Olisko toi 250 parempi tollaselle 82kg järkäleelle kuin 125? jos hankkis 250 niin ei ainakaan tarvis heti vaihta isompaan. Metässä tulis varmaa enimmäkseen ajettua mutta kyllä sitä muutenki montulla ja radalla ajas. Mitä mieltä ootte? Harraste käyttöön ja alottelija