everton kirjoitti:Niin ja jos ei ikinä kaadu, ajaa liian hiljaa.
Niinpä niin. Kawasakilla en kaatunut viime kesänä, kun valehtelematta 50 kertaa.
josko kirjoitti:no mutta liika on taas liikaa
furtzi kirjoitti:Manuel: Tuolla sun sivuillas on aika hyviä kuvia hussesta, mutta viittisitkö ottaa kuvia sun stongasta, tai siis tarkoitan lähinnä mittaristosta ja näistä kytkimistä? Mulla kun on kaikki turhat tosta riisuttuna pois, ja myyjä anto omasta TE250 tuon stongaan tulevan "palikan" missä on vilkut, valot jne. Sen takia lähinnä kuvia että näkisi minkänäkönen se oikeasti on WR125:ssa
Manuel kirjoitti:furtzi kirjoitti:Manuel: Tuolla sun sivuillas on aika hyviä kuvia hussesta, mutta viittisitkö ottaa kuvia sun stongasta, tai siis tarkoitan lähinnä mittaristosta ja näistä kytkimistä? Mulla kun on kaikki turhat tosta riisuttuna pois, ja myyjä anto omasta TE250 tuon stongaan tulevan "palikan" missä on vilkut, valot jne. Sen takia lähinnä kuvia että näkisi minkänäkönen se oikeasti on WR125:ssa
Mullakin on kaikki turhat otettu pois. Mittariston tilalla on vaan kaksi kytkintä joilla laitetaan etu- ja takavalo palamaan. Eli en voi auttaa.
yuomu kirjoitti:no mulla tuli ajoa viime kesänä noin 10h ja vedin nurin 3 kertaa, yhen metsässä ei tullu mitään ja 2 radalla ja molemmissa juuri viimeisellä kierroksella ku yritti ajaa "lujaa" omiin taitoihin nähden. toinen mutkassa luisu etu rengas alta ja venähti nilkka joka vittuilee vieläkin, ja toinen hyppyrissä ja tuli keulittua ympäri siinä meni pyörästä muoviosaa ja tanko
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/p ... 11019.jpeg
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/p ... 86961.jpeg
ja noin siinä kävi eikä edes vituta jota ihmettelen suuresti
nasu kirjoitti:Sama täällä... :wink: Ei mullakaan oo kuin yksinkertaistettu valokytkin (lyhyet/pitkät) kytkinkahvassa. Alkuperäiset kamat kyllä on tallessa mutta turhaa painoo niistä vain on.