tomu kirjoitti:Jep, temmi on hyvä laitos :)
Pitäs ostaa fmx:ään joku 91-96 kx 125-250(on jo tiedossa eräs lupaava värkki) ja enskaan joku 94-97 temmin piikki näin aluksi.
Toisin räsä pitää myydä alta pois niin saan vielä enskapelin..
Oli mikä oli, piditte hulluna tai ette niin päitsille mennään 2006.
Kuljetuskalusto+huoltotiimi on kunnossa, huoltotiimiin lupautu eräs vähän vanhempi kaveri ja kuljetuskaluston saa sponsoroituna, kunhan iskee firman tarran kylkeen :)
Tässä on nyt 2 talvea aikaa treenata täysillä ja 1 kesä vähän niin ja näin kun pitää fmx ajaa.
Kuntoa pitäs rueta nostamaan ja rahaa keräämään vaikka tuskin kovin pitkälle jaksankaan ajaa..
Mutta, tuleepahan siinä oikeen miehuuskoe ja elämys samassa :D
Enskesänä pitäs kiertää ajamassa fmx:ääkin joissakin paikoissa, toivottavasti siihenkin saa kuljetuskaluston kuntoon.
derbi mof0 kirjoitti:No ku oon tässä tommosta temmiä vähän kattelu ostavani ni onko tmlla omia kotisivuja toi maahantuojalla? Tai mitään sivuja josta löytyisi tietoa tmstä?
SMK kirjoitti:Jaahas, vai silleen. En kyllä tullut tarkastaneeks että oliko siellä klappia silloin. No, kulutusosaa. Mankihan meni jollekin Tanen tutulle samalla kun hain Jammun, jotain se Tane mutisi keväällä vaihteista tai kytkimestä. Ei kummempia, ei vaatinut hyvitystä tmv.
Sun vaihdeongelmas on selkeesti kuluneet vaihdeakselin hampaat tai vaihdepoljin on saanut kipeetä kivestä tmv. Ota kytkimen puolen koppa irti, kruunu ja häkki irti ja sieltä takaa kattelet miten ne vaihdepolkimen akselissa olevat hampaat tapaa siihen vastakappaleeseen ja muutenkin että se stoppari yms. toimii. Siellä suunnalla se vika tod. näköisesti on, tuskin tarvii ite askia purkaa.
afam kirjoitti:tomu kirjoitti:Jep, temmi on hyvä laitos
Pitäs ostaa fmx:ään joku 91-96 kx 125-250(on jo tiedossa eräs lupaava värkki) ja enskaan joku 94-97 temmin piikki näin aluksi.
Toisin räsä pitää myydä alta pois niin saan vielä enskapelin..
Oli mikä oli, piditte hulluna tai ette niin päitsille mennään 2006.
Kuljetuskalusto+huoltotiimi on kunnossa, huoltotiimiin lupautu eräs vähän vanhempi kaveri ja kuljetuskaluston saa sponsoroituna, kunhan iskee firman tarran kylkeen
Tässä on nyt 2 talvea aikaa treenata täysillä ja 1 kesä vähän niin ja näin kun pitää fmx ajaa.
Kuntoa pitäs rueta nostamaan ja rahaa keräämään vaikka tuskin kovin pitkälle jaksankaan ajaa..
Mutta, tuleepahan siinä oikeen miehuuskoe ja elämys samassa
Enskesänä pitäs kiertää ajamassa fmx:ääkin joissakin paikoissa, toivottavasti siihenkin saa kuljetuskaluston kuntoon.
mäkin aattelin tähdätä 2006 päitsille, vaikka se nyt tulee oleen tuloksien valossa huono, jos yleensä puolet reitistä selviäis..
mutta kuljetus kalusto pitäis saada jostain hommattua siihen mennessä..
kuntokin vähän niin ja näin sekä ajamiset on jäänyt tänäkesänä vähäselle...
SMK kirjoitti:Ja wert: osta joskus -92 YZ niin tajuat mikä on PASKAkasa Sä ET tiedä...mä tiedän, mul on ollut sellanen.