No, nyt omaan pimeyteeni on tullut valkeus...
Kytkin vain toisen valopuolan käyttöön, vaikka ne molemmat on samassa vaiheessa, mutta ei ollut tarvetta vielä enemmälle virralle. Kytkennän tein kuten enska-versiossa, eli vaihepiuhasta johto jännitteensäätimen vaihenapaan, ja vaiheen ulostulosta johto sulakkeen (15A) kautta eteenpäin valoille. Puolalta tulevalta nollakaapelin vein jännitteensäätimen maanapaan, josta vielä eteenpäin valoille omalla johdollaan. Eli, mitään piuhaa ei kytketty pyörän runkoon. Toisen valopuolan johdon jätin edelleen kytkemättä, se kytketään tarvittaessa vain sen toisen kaapelin kanssa samaan jännitteensäätimen napaan.
Järjestely toimi, valot ei kärähteneet edes pienellä 1A:n (vain parkkivalot) kuormalla, tosin silloin jännitteensäädin lämpenee selvästi. Mutta, normaali kuorma on siellä 5A:n luokkaa ja yhdellä puolella tuotto max. 5,4 A, joten lämmöksi ei normaali tilanteessa (ajovalon, parkkien ja mittariston kanssa) paljon muutu.