AllTerrain kirjoitti:Ei muutaku hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen
Ja tervetuloa mahtavan harrastuksen pariin!
Olipa ehdoton päivän piristys
Tosiaan viikko sitten kirjotin vanhasta kx:stä vikoineen, mutta olikin vasta alkusoittoa. Siihen liittyen kyselisin että voiko putkitetun sylinterin aina porata?? Täältä netistä sellaista käsitystä saanu...
Kun siis, irrotin ja availin moottorin jotta näkis mitä kaikkea pakosäätimeen tarvitsee. Kone muuten myyjän mukaan piti olla "porattu" 3v/20 h sitten, ja ammattimies tehny kaiken, sen jälkeen ajanu alle mopoikänen poika muutaman kerran. Noh, ensimmäisenä löytyi mäntä väärin päin, viivaa ympäri pyttyä, kunnon ura pakoaukon alla (m-renkaan sauman kohta), kangen alapään laakerissa väljää niin että lotisee.
tuosta eteenpäin muutama kuvaVoiko sylinterin olettaa olevan putkitettu kun kanavissa on rappua vaihtelevasti ja alhaalta näyttää niinkuin olis erillinen putki
tähän tyyliinNetin perusteella arvelin että 500+ laittas ehkä koneen jos tuon nyt porata voi, wisecolla ja wössnerillä näkyi ylikokomäntiäkin olevan tarjolla. Miettiä pitää missä on järkeä, kun se keula ja takaiskarikin pitäisi laittaa
Hmm tuli mäntä-topickissa mieleen, voiko vääränlainen m-rengas (kovakromi tai jotain) putkitettuun, ja siks kuluttaa??