Moottoria tuskin tarvitsee ekaan miljoonaan kilometriin edes huoltaa... Hankalin juttu noissa on akkuteknologia, joka kylläkin kehittyy koko ajan.
YZi kirjoitti:Tiedä siitä lajin kehittämisestä, kyllä toi on ihan oma lajinsa.
Eihän tossa edes tiedä roikkuuko joku takarenkaassa kiinni ku ei kuule ääntä (että kerkeis vähän peitteleen).
jonthu kirjoitti:empä tiä mutta kyllä crossissa kuuluu moottorin päristä
willik kirjoitti:YZi kirjoitti:Tiedä siitä lajin kehittämisestä, kyllä toi on ihan oma lajinsa.
Eihän tossa edes tiedä roikkuuko joku takarenkaassa kiinni ku ei kuule ääntä (että kerkeis vähän peitteleen).
Takana tulevan huuto kuulu nyt paremmin mitä ennen. Eli voi v*ttuilla rauhassa tai huutaa niin kovaa, että edellä menevä säikähtää ja herpaantuu. Eli hiljaisuudesta on vain hyötyä suulaille kavereille.jonthu kirjoitti:empä tiä mutta kyllä crossissa kuuluu moottorin päristä
Outoa että kaikki sitä niin sanoo:"ei oo mitään intoa, kun ei ole ääniä". Otetaan semmoinen laite nimeltä polkupyörä. Ei oo ääniä mutta laji on "hieman" suositumpi, kuin kurapyörälajit. Alalajina nostetaan esille DH, helvetin hauskaa touhua... Jopa ilman ääniä.
Mutta kyllähän se rajottimen sointi on tietysti aina hymyä aiheuttavaa.
PJK kirjoitti:Meikäläinen on aina ihmetellyt tuota, kun joku tulevaisuuden lupaus ajaa crossia 250cc nelarilla, niin koko ajan vedetään rajoitinta vasten. Siis minkä ihmeen takia?
Ranpo kirjoitti:Tommosella ajaminen voi olla aika lepposaa, samanlaista ku pyörällä mutta moottori löytyy. Vissiin korjaaminen tossa on vähän oma juttunsa, polttomoottoreita pystyy ite korjailee mutta mites tommosen kun varmaan tarvii jotkut sähköasentajan paperit.
willik kirjoitti:PJK kirjoitti:Meikäläinen on aina ihmetellyt tuota, kun joku tulevaisuuden lupaus ajaa crossia 250cc nelarilla, niin koko ajan vedetään rajoitinta vasten. Siis minkä ihmeen takia?
Jollain pro-kuskilla voi olla siihen parempikin vastaus, mutta näin tavan harrastajana tuntuu ettei se pikkunelari mene muuten mihinkään jos ei sitä aja "rajottajaa vasten".