Niin mustakin. Ainoo mikä molemmissa mun koittamissa 300 GG:ssä häiritti, oli koneen tärinä. Yleensä se tuntuu vaan siirtymillä, mutta niissä ja KXF:ssä sormista meni tunto polullakin. Kotarin 3-satku tärisi myös aika hyvin, vaikka jo 2-satkukin (kone juuri uusittuna sitä paitsi) oli mun makuun häiritsevä.
Toi tärinä on kans semmonen juttu mihin aika harvoin kiinnitetään huomioo missään testeissä, mutta voin kokemuksesta sanoo, et ei o kivaa tulal siirtymältä MK:n lähtöön KESÄllä ja sormet valkosina ei saa edes etujarrua tai kytkintä painettua. Tosin herkkyys tolle on yksilöllistä, itse en ikinä pystyis KXF/RMZ:lla päitsiä kiertään edes perjantain osalta.
Osien saanti on suhteellista, riippuu siitä mihin on tottunu. Mä en tottuis ikinä 3vkk toimitusaikaan ketjulaaharin kans (KXF) tai 3vkk kytkinkopan kans (CRF), ne kokemukset pisti ketuttaan. Mut okei, TM:n kanssa asiat olikin ihan erinomasesti. Nykysin menee aina min. 1 vrk postiin Sipoo-Tampere ja kun Shercoja on vielä kovasti vähän Suomessa, monien osien kohdalla menis viikko jos hajottais. I cross my fingerrs...
E: Ässä hei, toi on pelkkä luulo. Kotarin myynti on ihan tuskaa ellei myy sikahalvalla ja osien saanti ei ole enää samaa luokkaa kuin ennen. Jos Motopalvelussa tai Örthenillä on hyllyssäm, sit saa nopeesti.