tomu kirjoitti:Oikeesti!? Ooks nähny monta ulkomaalaista alastuloa ? Tai suomalaista? Missä suurimmat erot? Käsitin ainakin ite että suomessa ois aika hyvät mestat.. Kellä muuten löytyy omia setuppeja?
Suomen mestat on suoraan sanottuna mitättömiä verrattuna ulkomaalaisiin. Ei tarvi kun naapuriin ruotsiin mennä josta löytyy jo paljo parempia/isompia compoundeja. Mutta tekemällähän niitä suomeenkin saataisiin.
Hienoa että ihmiset jaksaa nähdä vaivaa fmx:n eteen suomessa, joten kisan/shown järjestäjille Isot plussat! Tuosta seljaksen yrityksestä. Itse nään tuon tuplavoltin pelkkänä mainoskikkana, jota se varmasti suurimmalta osin olikin. Kova oli mainostus myös kaikkialla mediassa. Itse en ole mikään arvosteleen kenenkään osaamista fmx:ssä mutta oman näkemyksen ja mielipiteen voin sanoa. Tapahtuma oli itsessään ihan jees, mutta toi tuplavoltti yritys mielestäni pilasi fiiliksen koko hommasta. En odottanut että seljas sen vetää, en ollut varma yrittääkö edes. Ajattelin että se homma perutaan vaikka kovan tuulen takia, joka olisi ollut kyllä ymmärrettävää koska siellä tuuli kohtuu hyvin välillä. No sen huomasi heti kun pyörä irtos rampilta että eihän tuo tule onnistumaan. Vauhti ei olisi riittänyt ollenkaan, sen seljaskin myönsi. Pointti tässä on se että kun tätä tapahtumaa mainostettiin niin paljon ja tuo tuplavoltti oli se tapahtuman vetonaula ja kun se sitten koitti niin se yritys oli näinkin laimee. En usko että tuo yritys hirveästi paransi fmx shown mainetta. Ihmiset lähti samantien valumaan ulos portista kun seljas nousi pehmusteiden välistä. Seljas oli sanonut itsekin olevansa pettynyt ja että aikoo reenata lisää. Tässä mennään onneksi oikeeseen suuntaan, jos vielä vaikka joskus nähtäisiinkin se tuplavoltti seljaksen vetämänä. Mutta nyt tuntuu siltä että koko homman pilasi yksinkertasesti seljaksen yli-yrittäminen. Minä lähtisin kehittään fmx:n mainetta ehkä hieman eri tyylillä suomessa kuin tälläsellä show tyypillä. Yksinkertaisia näyttäviä näytöksiä hieman useammin voisi olla yks vaihtoehto.....?