mitä enemmän kikkailet, sitä enemmän koneen pitäis kestää rasitusta. Itse tekisin tarkastuksia ennen kuin alottaisin räppäämään urakalla. Jos on ollut hyvällä pidolla, niin kaikista suoritetuista rempoista löytyy dokumentit. Jos mitään dokumentaatiota ei ole, niin oletusarvoisesti voidaan sanoa, että pyörään on tehty vain välttämättömät ja monesti nekin kun on ollut ihan pakko.
Jos moottorin osista löytyy avatessa joku pieni kuluma jostain, niin voit eliminoida mahdollisen moottorivaurion aiheuttajan jo ennen kesää. Joo rahaa palaa, mutta ei sitä ajokauttakaan oo kiva jättää kesken vetämällä keula pystyssä pitkää suoraa kun motti päättää leipasta kiinni tai muuten vaan feilaa. Nelareissa kun tuppaa noi moottoririkot maksamaan hunajaa.
Mutta omistaja tekee päätökset ja miettii mikä on järkevintä. Jos meinaa pitää pidempään niin ei ylimääräisistä huolloista ole ikinä haittaa

ps. suosittelen haalimaan jostain korjausmanuaalin jos ei jo ole. Auttaa mielettömästi löytämään ongelmakohdat, kun ohjearvot on ilmoitettu selkeästi.