Sportivee kirjoitti:Yamaha dt200wr hyytyi eilen ajosta. Ensin pätki hieman ja sitten ei ottanut enää kierroksia ja lopulta sammui eikä enää käynnistynyt. Tänään lähti ensimmäisellä polkasulla käyntiin mutta hyytyi n.minuutin päästä eikä enää käynnisty. Eli sähköpuolen vika mutta mikähän siellä nyt on rikki? Voisiko olla puola? Miten oireilee jos cdi boksi, staattori tai impulssi anturi hajoaa?
öö2 kirjoitti:Sportivee kirjoitti:Yamaha dt200wr hyytyi eilen ajosta. Ensin pätki hieman ja sitten ei ottanut enää kierroksia ja lopulta sammui eikä enää käynnistynyt. Tänään lähti ensimmäisellä polkasulla käyntiin mutta hyytyi n.minuutin päästä eikä enää käynnisty. Eli sähköpuolen vika mutta mikähän siellä nyt on rikki? Voisiko olla puola? Miten oireilee jos cdi boksi, staattori tai impulssi anturi hajoaa?
oliskos vesihelmi suuttimella? itellä ainakin joskus oireillut noin kun on ollut vettä bensan seassa
Sportivee kirjoitti:öö2 kirjoitti:Sportivee kirjoitti:Yamaha dt200wr hyytyi eilen ajosta. Ensin pätki hieman ja sitten ei ottanut enää kierroksia ja lopulta sammui eikä enää käynnistynyt. Tänään lähti ensimmäisellä polkasulla käyntiin mutta hyytyi n.minuutin päästä eikä enää käynnisty. Eli sähköpuolen vika mutta mikähän siellä nyt on rikki? Voisiko olla puola? Miten oireilee jos cdi boksi, staattori tai impulssi anturi hajoaa?
oliskos vesihelmi suuttimella? itellä ainakin joskus oireillut noin kun on ollut vettä bensan seassa
Jotenkin epäilen enemmän sytkäpuolenvikaa, pitää vielä purkaa ja puhdistaa kaasari niin saa sen vikapaikan eliminoitua. Kiitokset vinkistä.
Tunnin kun seisoo niin lähtee käyntiin ja sammuu n.minuutin päästä. Uusi puola vajaa 40e kai sitä pitää kokeilla ensimmäisenä.
JoXuZ kirjoitti:Tulpan hattu / johto ottaa itseensä lämmetessä?
vanahanaama kirjoitti:Tuossa aiemmin kirjoittelin että kytkinkruunusta lähti sellanen tappi irti.. Ajattelin tilata tuolta 24mx tuollaisen prox kruunun, Tilaisin myös sen kannen mutta näkyy olevan loppu.
Kai tuo vakio kansi käy tuohon proxin osaan? Siitä kannesta on lähteny sellanen ihan pieni pala pois mutta sen kyllä varmaan sais liimattua kemiallisella metallilla. Tai sit laittaa paikalleen ilman sitä palaa.
Telttis kirjoitti:Mahdanko olla ihan hakoteillä kun veikkaan että weeran jännitteensäädin ois paskana? ajattelin ensin että oli vaan huonoja polttimoita takana kun aina oli lanka poikki kun kävin heittämässä pienen lenkin mutta tänään kun polkasin pyörän tallissa käymään niin uudesta takavalosta katkes heti lanka ja kun anto jenkaa niin etuvalo välähti hetken kirkkaampana ja sieltäkin meni lanka poikki ja kaikki hajonneet polttimot on mustaharmaita langan juuresta.
Yleismittarilla näytti 12.6 akun navoilta sammutettuna ja käynnissä kierroksista riippuen jotain 13,5-14,5 mutten tosiaan kääntäny kaasua paljon puoltaväliä pidemmälle. Jos on jotain vinkkejä miten tyhmä saa testattua jännitteensäätimen toiminnan tai mistä muualta sitä vikaa vois ettiä niin kertokaa toki, en viittis turhan takia tilata uutta säädintä näillä palkoilla
yamari kirjoitti:Ei kukaan sattuisi tietämään tampereen lähialueilta kiertokangen vaihtajaa? joka tekee hyvin työnsä .
On joskus käynyt samoin. Tuo tiivisteen pettäminen ei ole mitenkään epätavallista.öö2 kirjoitti:Onkos kellään ikinä vuotanut sylinterinalatiiviste nimittäin itselläni ilmeni sellainen ongelma nyt puolikkaassa Rm:ssä
oliskohan asennus vaiheessa jollekkin sattunut kämmi ja tiiviste taittunut tai katkennut ja silti laitettu paikalleen kun näyttäisi että siitä kohtaa puuttuu sellanen sentin pala.
älyttömän kovaa painetta sieltä ei käsille tule mutta ilmeisesti vuoto ei kovin suuri ole koska härveli kuitenkin käy ja käynnistyykin ihan polkemalla
Kyllä vetää. Älä aja pyörällä ennenkuin tiiviste on vaihdettuja sitten vetääkös se tuolta kautta nyt ilmaa kampikammioon poistotahdin aikana?
uusi tiivistesatsi on hommattuna jo mutta en tiedä pitäiskö samalla sitten hommata jo mäntäkin kun ei pelkästään viitsisi tiivisteitäkään vaihtaa