Suzuki RM

^^jünther^^
Liittynyt:
16.4.2006 20:24
Re: Suzuki RM

ViestiKirjoittanut ^^jünther^^ » 8.1.2014 20:07

Sen tarkemmin en nyt eroja muista, mutta ehkä kannattaa -01 tai uudempi ostaa niin on tuolla uudemmalla rungolla ja muutenkaan suzukiin ei juurikaan muutosta ole -01 jälkeen tullut.

Männällä en kyllä ite 100h ajais. Sen kun jakaa kahdella niin ollaan lähempänä.
takanakki15
Pyörä:
600 Bandit
Paikkakunta:
Kuusamo
Liittynyt:
28.4.2013 20:53
Re: Suzuki RM

ViestiKirjoittanut takanakki15 » 12.1.2014 10:33

Sama täällä, pitäs hommata jotain tommoseen kevyeen rässimiseen eli hiekkamontuilla ja semmosilla mettäpoluilla ajelemiseen joku kampe, ja oon aatellu tommosta kohtuu vanhaa piikkistä raimoa. Kannattaako noihin ysikytäluvun laitteisii katsoakkaan ku nuo on niin halpoja ?
Useimmat moottoripyörien ongelmat johtuvat liittimestä, joka yhdistää ohjaustangon ja satulan toisiinsa.
rescue73
Pyörä:
Rmz250k9, Gasgas TXT270, Ltr450k6
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
28.5.2012 21:58
Re: Suzuki RM

ViestiKirjoittanut rescue73 » 12.1.2014 12:05

Riippuu haluatko ruuvata vai ajaa, uudempiakin joutuu/saa ruuvata ;)
takanakki15
Pyörä:
600 Bandit
Paikkakunta:
Kuusamo
Liittynyt:
28.4.2013 20:53
Re: Suzuki RM

ViestiKirjoittanut takanakki15 » 14.1.2014 20:36

No en mä nyt välttämättä koko aikaa rassata haluais, ei sillä etteikö sekää onnistuis ja onha seki kivaa välillä kun oppii aina kaikenlaista uutta ! :D Meinaatko että hajoaa käsiin nuo vanhat ? Rahaa kun ei kovin uutee ois ...
Useimmat moottoripyörien ongelmat johtuvat liittimestä, joka yhdistää ohjaustangon ja satulan toisiinsa.
mikulov
Pyörä:
KTM SX-F 450 -14, TM 450 -05
Paikkakunta:
Kausala
Liittynyt:
30.4.2010 15:31
Re: Suzuki RM

ViestiKirjoittanut mikulov » 14.1.2014 21:15

takanakki15 kirjoitti: oon aatellu tommosta kohtuu vanhaa piikkistä raimoa.

Miksi just Suzuki? Ei mulla mitään tilastoja ole näyttää mutta Hondaa on paljon kestävämmäksi kehuttu, ja siniset YZ jammut ei myöskään hullumpia?
takanakki15
Pyörä:
600 Bandit
Paikkakunta:
Kuusamo
Liittynyt:
28.4.2013 20:53
Re: Suzuki RM

ViestiKirjoittanut takanakki15 » 15.1.2014 19:27

Suzukista paljon hyviä kokemuksia, vasta myytiin 350 DR pois.. Mulle kyllä on ihan sama että minkä merkkinen se sit on, kuhan nyt ees jotenki kestäis ja että pahimmat menohalut sais pois nii ei tarvii liikenteessä sit kovin pelleillä :D
Useimmat moottoripyörien ongelmat johtuvat liittimestä, joka yhdistää ohjaustangon ja satulan toisiinsa.
Maekine
Pyörä:
Suzuki GSX 1300 B-King
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
2.3.2013 14:21
Re: Suzuki RM

ViestiKirjoittanut Maekine » 16.1.2014 11:19

mikulov kirjoitti:
takanakki15 kirjoitti: oon aatellu tommosta kohtuu vanhaa piikkistä raimoa.

Miksi just Suzuki? Ei mulla mitään tilastoja ole näyttää mutta Hondaa on paljon kestävämmäksi kehuttu, ja siniset YZ jammut ei myöskään hullumpia?


Miks ei sukisuki? Ootko ottanut huomioon, että Hondat on jonnin verran yleisempiäkin.

Muutenkin, jos pyörä on vanha, niin ei sillä merkillä ole tässä luokassa isommin väliä. Tärkeinta on se, että kuinka sitä pyörää on pidetty.

E: Itsekkin olet mikulov mennyt sekaantumaan puutarhakoneeseen. Se jos mikä on paha virhe.
¤SuZuKi¤
mikulov
Pyörä:
KTM SX-F 450 -14, TM 450 -05
Paikkakunta:
Kausala
Liittynyt:
30.4.2010 15:31
Re: Suzuki RM

ViestiKirjoittanut mikulov » 16.1.2014 15:12

Maekine kirjoitti:
E: Itsekkin olet mikulov mennyt sekaantumaan puutarhakoneeseen. Se jos mikä on paha virhe.

;) Joo, Yamaha-flyygelin(vm. 2000) vaihdoin Husqvarna-ruohonleikkuriin(vm. 2003).., ei tuo jälkimmäinen yhtään hullummalta vaikuta, on harvinainen peli kyllä crossiradoilla.
k3mp0
Pyörä:
Husqvarna sm/wr125 -09(ex) Suzuki rm 250 Kilpi smoto -05 ex, Yamaha yz 250
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
24.4.2010 16:07
Re: Suzuki RM

ViestiKirjoittanut k3mp0 » 21.1.2014 23:26

Milläs suuttimilla porukka ajanu talvella? 250 2t RM
Uusi tuntimittari 15e sis. Postit !
Löytyy jotai osia hussee kyselkää jos tarvii :)
Rämyzä
Liittynyt:
4.10.2013 22:18
Re: Suzuki RM

ViestiKirjoittanut Rämyzä » 22.1.2014 18:48

Itellä 250 Rm -01,Suuttimet TS 52 ja PS 180, neulan asennosta en tiedä,mutta ehkä alaväännöt hieman hukassa,kun kävin testaa nuilla suuttimilla -20C pakkasessa toinen syyläri ½ peitettynä.

Ja kesällä tuo Ts 48 ja Ps 165 on ok ainaki itellä, ja Kaasutin Keihin Power jetillä.
Ainoa mikä nuissa Suzkissa on huonoa ,niin on tuo kytkin ,iha ku olisi joku On/off kisakytkin:), oon kattonu kytkimen ja oli vähän hakkaumia, mutta ei luulis nuin paljo vaikuttavan. :x
Pattes798
Pyörä:
TM MX250 2T -13
Liittynyt:
25.4.2011 11:21
Re: Suzuki RM

ViestiKirjoittanut Pattes798 » 23.1.2014 1:51

Ne kytkinkruunun hakkaumat sen tekee. Uutta kruunua tilaukseen, jos mielit saada oikeasti hyvän.
k3mp0
Pyörä:
Husqvarna sm/wr125 -09(ex) Suzuki rm 250 Kilpi smoto -05 ex, Yamaha yz 250
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
24.4.2010 16:07
Re: Suzuki RM

ViestiKirjoittanut k3mp0 » 23.1.2014 11:13

Itellä suht on off myös. Juurikaan ei ole itseän häirinnyt, mutta syy saattaa hyvinkin olla kytkinakselia kääntävän vivun kuluneisuus. Itellä on siinä vivussa pieni vekki mihinkä on koneistettu kovera pinta joka siis painaa mg puolelta kytkinakselia. Se vekki on juuri siinä kohtaa jossa kytki alkaa irroittaa ja silloin siis kytkinakseli on siis joko kiinni tai irroitus asennossa.. sen tasaiseksi työstämisellä saisi tasaisen liikkeen kytkinakseliin ja näin myös voisi parantuatuntuma.

Nitä olen lukenut niin kuulemma kytkinkruunun ja korin vaihdolla ei ole vika täysin korjaantunut. Suosittelen tuon vivun tarkastamaan mv kopan sisältä kun ulos sen nykäisee..
Uusi tuntimittari 15e sis. Postit !
Löytyy jotai osia hussee kyselkää jos tarvii :)
PKS
Pyörä:
KTM SX 250 -13, Gas Gas EC 300 -07, KTM EXC 525 -06
Paikkakunta:
Pello
Liittynyt:
25.10.2006 21:57
Re: Suzuki RM

ViestiKirjoittanut PKS » 23.1.2014 18:19

hinsonin kruunulla kytkimestä tulee loistava
Maekine
Pyörä:
Suzuki GSX 1300 B-King
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
2.3.2013 14:21
Re: Suzuki RM

ViestiKirjoittanut Maekine » 30.1.2014 14:44

^^jünther^^ kirjoitti:
Männällä en kyllä ite 100h ajais. Sen kun jakaa kahdella niin ollaan lähempänä.


Ei kai sitä noin usein tartte aloittelijan harrastekäytössä vaihdella, kun iso osa ajosta ihan hiekka-/soratieajelua? Toki mielummin vähän liian aikasin, kun liian myöhään..:)

Paljonko tämmönen vie ainetta suht rauhallisessa siirtymä-ajossa/100km'?
¤SuZuKi¤
k3mp0
Pyörä:
Husqvarna sm/wr125 -09(ex) Suzuki rm 250 Kilpi smoto -05 ex, Yamaha yz 250
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
24.4.2010 16:07
Re: Suzuki RM

ViestiKirjoittanut k3mp0 » 30.1.2014 23:06

Ite tollasta perus enskaa, rossia ja välillä jotain hiekkatietä. Mäntä 30-40h välillä on menny vaihtoon :)
Tankilla pystyy ajamaan sellasen 4-5h enskaa
Uusi tuntimittari 15e sis. Postit !
Löytyy jotai osia hussee kyselkää jos tarvii :)