Yamaha YZ Topic

SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 25.10.2007 20:28

T. Örthenillä saattais olla osia tai kampura, uusiakin.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
Andy Joku
Paikkakunta:
Tammela
Liittynyt:
26.11.2006 17:47

ViestiKirjoittanut Andy Joku » 26.10.2007 21:12

Ostakaa multa piikkiseen Yz:aan FMF putki. Katsokaa ilmoitus.
xQ
Pyörä:
yz250f -11
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
20.11.2005 23:36

ViestiKirjoittanut xQ » 27.10.2007 17:40

Ehkä vois varalle ton putken ostaakki jos osaisit päättää et meneekö se 99 vai 00.. Ainaki fmf sivujen mukaa se menee sillee -99 00-04 jne u nou
Lurkki_
Liittynyt:
12.9.2005 14:58

ViestiKirjoittanut Lurkki_ » 1.11.2007 13:27

Jep, eli tarttis viedä pytty pinnotettavaksi ja siitä tarttis repiä kaikki ylimääränen pois. Avasin ton pakoaukonsäätimen ja päätin, etten siihen kajoa, koska näytti siltä, että jos siihen kajoan, niin koskaan en sitä enää kasaan ja paikoilleen saa... Eli onko vaikea ottaa pois ja miten tapahtuu?
TF2
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
23.10.2005 14:48

ViestiKirjoittanut TF2 » 1.11.2007 17:52

Ostin yz 250cc vuosimallia -90, ja nyt siihen tuli sellanen vika, että se lähtee käyntiin vain kylmänä ja käy vähän aikaa ja sitte sammuu eikä lähe enää käyntiin. Voisiko mäntä olla loppu tai sylinteri väljä???
korppu
Pyörä:
250yz
Paikkakunta:
varkaus
Liittynyt:
15.10.2005 0:55
talvi

ViestiKirjoittanut korppu » 3.11.2007 23:20

Pitäs pyörä Laittaa talvikuntoon, Mitä pitäs tehä, jäällä tulee käytyä ajamas, yms.. Kuinka paljo isompi suutin jne? :)
Tonetzki
Pyörä:
Yamaha yz 125 '05
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
11.6.2004 22:50
Re: talvi

ViestiKirjoittanut Tonetzki » 4.11.2007 11:29

korppu kirjoitti:Pitäs pyörä Laittaa talvikuntoon, Mitä pitäs tehä, jäällä tulee käytyä ajamas, yms.. Kuinka paljo isompi suutin jne? :)


Tota suuttimen kokoa ja muita säätöjä säädellessä olis hyvä olla manuaali kourassa. Siinä on sanottu selkeesti et mikä suutin on millekkin kelille "ok". Siit on sitten hyvä lähtee hakeen niitä oikeita säätöjä. Muista sit kans et pääsuutin vaikuttaa suurimmaks osaks vaan kun ajetaan tuppi nurin, eli tyhjäkäyntisuutin vaikuttaa enemmän alaiekoilla. Sit syylärin toinen puoli kannattaa jääradalla ainakin peittää pahvilla. Syvässä lumessa kun ajaa niin kaasari on hyvä suojata ettei jäädä. Masinolia tankkiin korkillinen niin hjuva tulee ;)
plank
Paikkakunta:
Pekola city
Liittynyt:
27.12.2004 21:10

ViestiKirjoittanut plank » 4.11.2007 17:39

Mun kuvissa on hyvä taulukko, mistä näkee missä vaiheessa mikäkin suutin toimii ja sen mukaan voi kattoo mikä niistä on pielessä.
mettis_
Liittynyt:
16.12.2006 20:25
yz

ViestiKirjoittanut mettis_ » 5.11.2007 22:15

miten magneetto irti???
PKS
Pyörä:
KTM SX 250 -13, Gas Gas EC 300 -07, KTM EXC 525 -06
Paikkakunta:
Pello
Liittynyt:
25.10.2006 21:57

ViestiKirjoittanut PKS » 5.11.2007 22:19

ulosvetäjällä
201262
Liittynyt:
18.7.2006 13:50
Re: talvi

ViestiKirjoittanut 201262 » 6.11.2007 17:00

[Tonetzki] kirjoitti:
korppu kirjoitti:Pitäs pyörä Laittaa talvikuntoon, Mitä pitäs tehä, jäällä tulee käytyä ajamas, yms.. Kuinka paljo isompi suutin jne? :)


Tota suuttimen kokoa ja muita säätöjä säädellessä olis hyvä olla manuaali kourassa. Siinä on sanottu selkeesti et mikä suutin on millekkin kelille "ok". Siit on sitten hyvä lähtee hakeen niitä oikeita säätöjä. Muista sit kans et pääsuutin vaikuttaa suurimmaks osaks vaan kun ajetaan tuppi nurin, eli tyhjäkäyntisuutin vaikuttaa enemmän alaiekoilla. Sit syylärin toinen puoli kannattaa jääradalla ainakin peittää pahvilla. Syvässä lumessa kun ajaa niin kaasari on hyvä suojata ettei jäädä. Masinolia tankkiin korkillinen niin hjuva tulee ;)
Väärin,kyllä se pääsuutin ja neulan korkeus vaikuttaa heti kun kaasua vähänkin avaa,samalla tyhjäkäyntisuuttimen merkitys käytännössä häviää,mietipäs mistä se kone ilman ja polttoaineen imee kun neula nousee suutinputkessa...
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 6.11.2007 19:01

TF2 kirjoitti:Ostin yz 250cc vuosimallia -90, ja nyt siihen tuli sellanen vika, että se lähtee käyntiin vain kylmänä ja käy vähän aikaa ja sitte sammuu eikä lähe enää käyntiin. Voisiko mäntä olla loppu tai sylinteri väljä???


oot kokeillu imaruuvia ruuvailla ?
Tonetzki
Pyörä:
Yamaha yz 125 '05
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
11.6.2004 22:50
Re: talvi

ViestiKirjoittanut Tonetzki » 6.11.2007 19:57

201262 kirjoitti:
[Tonetzki] kirjoitti:
korppu kirjoitti:Pitäs pyörä Laittaa talvikuntoon, Mitä pitäs tehä, jäällä tulee käytyä ajamas, yms.. Kuinka paljo isompi suutin jne? :)


Tota suuttimen kokoa ja muita säätöjä säädellessä olis hyvä olla manuaali kourassa. Siinä on sanottu selkeesti et mikä suutin on millekkin kelille "ok". Siit on sitten hyvä lähtee hakeen niitä oikeita säätöjä. Muista sit kans et pääsuutin vaikuttaa suurimmaks osaks vaan kun ajetaan tuppi nurin, eli tyhjäkäyntisuutin vaikuttaa enemmän alaiekoilla. Sit syylärin toinen puoli kannattaa jääradalla ainakin peittää pahvilla. Syvässä lumessa kun ajaa niin kaasari on hyvä suojata ettei jäädä. Masinolia tankkiin korkillinen niin hjuva tulee ;)
Väärin,kyllä se pääsuutin ja neulan korkeus vaikuttaa heti kun kaasua vähänkin avaa,samalla tyhjäkäyntisuuttimen merkitys käytännössä häviää,mietipäs mistä se kone ilman ja polttoaineen imee kun neula nousee suutinputkessa...


http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/14055 ...
201262
Liittynyt:
18.7.2006 13:50
Re: talvi

ViestiKirjoittanut 201262 » 6.11.2007 21:30

[Tonetzki] kirjoitti:
201262 kirjoitti:
[Tonetzki] kirjoitti:
korppu kirjoitti:Pitäs pyörä Laittaa talvikuntoon, Mitä pitäs tehä, jäällä tulee käytyä ajamas, yms.. Kuinka paljo isompi suutin jne? :)


Tota suuttimen kokoa ja muita säätöjä säädellessä olis hyvä olla manuaali kourassa. Siinä on sanottu selkeesti et mikä suutin on millekkin kelille "ok". Siit on sitten hyvä lähtee hakeen niitä oikeita säätöjä. Muista sit kans et pääsuutin vaikuttaa suurimmaks osaks vaan kun ajetaan tuppi nurin, eli tyhjäkäyntisuutin vaikuttaa enemmän alaiekoilla. Sit syylärin toinen puoli kannattaa jääradalla ainakin peittää pahvilla. Syvässä lumessa kun ajaa niin kaasari on hyvä suojata ettei jäädä. Masinolia tankkiin korkillinen niin hjuva tulee ;)
Väärin,kyllä se pääsuutin ja neulan korkeus vaikuttaa heti kun kaasua vähänkin avaa,samalla tyhjäkäyntisuuttimen merkitys käytännössä häviää,mietipäs mistä se kone ilman ja polttoaineen imee kun neula nousee suutinputkessa...


http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/14055 ...
niinkuin mä just kirjoitin
Tonetzki
Pyörä:
Yamaha yz 125 '05
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
11.6.2004 22:50

ViestiKirjoittanut Tonetzki » 13.11.2007 16:15

Säkin voisit lukea mitä mä kirjotin.