korppu kirjoitti:Pitäs pyörä Laittaa talvikuntoon, Mitä pitäs tehä, jäällä tulee käytyä ajamas, yms.. Kuinka paljo isompi suutin jne?
Väärin,kyllä se pääsuutin ja neulan korkeus vaikuttaa heti kun kaasua vähänkin avaa,samalla tyhjäkäyntisuuttimen merkitys käytännössä häviää,mietipäs mistä se kone ilman ja polttoaineen imee kun neula nousee suutinputkessa...[Tonetzki] kirjoitti:korppu kirjoitti:Pitäs pyörä Laittaa talvikuntoon, Mitä pitäs tehä, jäällä tulee käytyä ajamas, yms.. Kuinka paljo isompi suutin jne?
Tota suuttimen kokoa ja muita säätöjä säädellessä olis hyvä olla manuaali kourassa. Siinä on sanottu selkeesti et mikä suutin on millekkin kelille "ok". Siit on sitten hyvä lähtee hakeen niitä oikeita säätöjä. Muista sit kans et pääsuutin vaikuttaa suurimmaks osaks vaan kun ajetaan tuppi nurin, eli tyhjäkäyntisuutin vaikuttaa enemmän alaiekoilla. Sit syylärin toinen puoli kannattaa jääradalla ainakin peittää pahvilla. Syvässä lumessa kun ajaa niin kaasari on hyvä suojata ettei jäädä. Masinolia tankkiin korkillinen niin hjuva tulee
201262 kirjoitti:Väärin,kyllä se pääsuutin ja neulan korkeus vaikuttaa heti kun kaasua vähänkin avaa,samalla tyhjäkäyntisuuttimen merkitys käytännössä häviää,mietipäs mistä se kone ilman ja polttoaineen imee kun neula nousee suutinputkessa...[Tonetzki] kirjoitti:korppu kirjoitti:Pitäs pyörä Laittaa talvikuntoon, Mitä pitäs tehä, jäällä tulee käytyä ajamas, yms.. Kuinka paljo isompi suutin jne?
Tota suuttimen kokoa ja muita säätöjä säädellessä olis hyvä olla manuaali kourassa. Siinä on sanottu selkeesti et mikä suutin on millekkin kelille "ok". Siit on sitten hyvä lähtee hakeen niitä oikeita säätöjä. Muista sit kans et pääsuutin vaikuttaa suurimmaks osaks vaan kun ajetaan tuppi nurin, eli tyhjäkäyntisuutin vaikuttaa enemmän alaiekoilla. Sit syylärin toinen puoli kannattaa jääradalla ainakin peittää pahvilla. Syvässä lumessa kun ajaa niin kaasari on hyvä suojata ettei jäädä. Masinolia tankkiin korkillinen niin hjuva tulee
niinkuin mä just kirjoitin[Tonetzki] kirjoitti:201262 kirjoitti:Väärin,kyllä se pääsuutin ja neulan korkeus vaikuttaa heti kun kaasua vähänkin avaa,samalla tyhjäkäyntisuuttimen merkitys käytännössä häviää,mietipäs mistä se kone ilman ja polttoaineen imee kun neula nousee suutinputkessa...[Tonetzki] kirjoitti:korppu kirjoitti:Pitäs pyörä Laittaa talvikuntoon, Mitä pitäs tehä, jäällä tulee käytyä ajamas, yms.. Kuinka paljo isompi suutin jne?
Tota suuttimen kokoa ja muita säätöjä säädellessä olis hyvä olla manuaali kourassa. Siinä on sanottu selkeesti et mikä suutin on millekkin kelille "ok". Siit on sitten hyvä lähtee hakeen niitä oikeita säätöjä. Muista sit kans et pääsuutin vaikuttaa suurimmaks osaks vaan kun ajetaan tuppi nurin, eli tyhjäkäyntisuutin vaikuttaa enemmän alaiekoilla. Sit syylärin toinen puoli kannattaa jääradalla ainakin peittää pahvilla. Syvässä lumessa kun ajaa niin kaasari on hyvä suojata ettei jäädä. Masinolia tankkiin korkillinen niin hjuva tulee
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/14055 ...