voit säätää sitä pa-säädintä sylinterin "päältä", siinä on kiekko mistä käännetään... avaat kiekon kiristyksen, ja alat käänteleen... melkein samanlainen systeemi kuin vm 91-92 rm 250...
Ei riemulla rajaa ku raisulla ajaa....
Neula
Paikkakunta:
Jokioinen
Liittynyt:
20.4.2006 21:23
Kirjoittanut Neula » 29.4.2008 8:15
Joo täytyy yrittää, jos sais vaikka vähän alavääntöjä lisää: )
Janttura
Pyörä:
Zx9r Ninja
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
18.10.2006 9:31
Kirjoittanut Janttura » 29.4.2008 11:15
Saahan sillä jonkun verran mutta yläpään tehot jää pienemmiksi?
Ei riemulla rajaa ku raisulla ajaa....
Neula
Paikkakunta:
Jokioinen
Liittynyt:
20.4.2006 21:23
Kirjoittanut Neula » 29.4.2008 13:00
Joo, mutta tällähetkellä alhaalla ei ole mitään tehoa.
Janttura
Pyörä:
Zx9r Ninja
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
18.10.2006 9:31
Kirjoittanut Janttura » 29.4.2008 16:36
itse asiassa opettele ajamaan piikillä, ne on kierroskoneita, ei 450cc nelari
Ei riemulla rajaa ku raisulla ajaa....
jot
Liittynyt:
29.9.2006 19:20
Kirjoittanut jot » 29.4.2008 17:09
Luulenpa että ei toi säätäminen auta mitää. Avaaminen riippuu tietekin pyörästä mutta kierroksia koska ne aukee voi luultavasti säätää. Mutta tämä ei vaikuta ihan alakierroksilla koska pakoaukonsäätimet ovat silloin muutenkin kiinni.
Saattoi tulla kunnon kaurapuuroo.
Neula
Paikkakunta:
Jokioinen
Liittynyt:
20.4.2006 21:23
Kirjoittanut Neula » 29.4.2008 19:12
Jani Virta kirjoitti:itse asiassa opettele ajamaan piikillä, ne on kierroskoneita, ei 450cc nelari
Aattelin tolla ala väännöllä olis mukavampi keulia; ) toki saahan sen piikillä ylös mutta alaväännön kanssa olis helpompaa ja mukavampaa.
Janttura
Pyörä:
Zx9r Ninja
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
18.10.2006 9:31
Kirjoittanut Janttura » 29.4.2008 20:13
Piikillä täytyy ajaa aika isoilla kierroksilla, kyllä sen "pikkukiekoilla" saa keulimaan mutta kaikkihan on taidosta kiinni.