Muuta Keskustelua

Suiza_88
Pyörä:
Pv74, MH74, WR144
Paikkakunta:
Pietarsaari
Liittynyt:
10.4.2008 18:07
Re: Muuta Keskustelua

ViestiKirjoittanut Suiza_88 » 10.11.2011 1:46

No huhhu, nyt on suizan pihassa poistomyynti, nopea hakee pois. ;)

http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ho ... 0/id20516/
Tarjoilkaa WR125 sylinteriä!
SimplemÄÄn
Pyörä:
701 SM, FC 450, TE 300
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
26.10.2008 21:27
Re: Muuta Keskustelua

ViestiKirjoittanut SimplemÄÄn » 18.11.2011 0:08

Nyt seuraa kysymys kaikille hyvinkään vauhtipuistossa ajaneille, elikkä sielä takimmaisessa pöydässä mulla meinaa olla vähän ongelmaa ehtiä jarruttamaan siihen sen jälkeiseen tiukkaan mutkaan eli tuppaa aina menemään vallin reunalle ja melkein ulos radalta, niin miten siihen oikeen kuuluis hiljentää?
Eli alotatteko jarruttamisen jo ilmassa ennen alastuloa ja käytättekö molempia jarruja vai miten?? ;)
motoriikka651
Pyörä:
kx450f
Liittynyt:
27.5.2004 15:33
Re: Muuta Keskustelua

ViestiKirjoittanut motoriikka651 » 18.11.2011 0:18

Koita tulla niin ettei mee yhtään ylipitkäks ja sitte polkase ilmassa pienempää vaihetta sisään, niin moottorijarru hoitaa oman osuutensa huomattavasti paremmin.
Anssi_L
Pyörä:
450 SX-F 2013
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
4.8.2005 14:27
Re: Muuta Keskustelua

ViestiKirjoittanut Anssi_L » 18.11.2011 0:30

Ei tartte jarruttaa ellet anna vielä hyndän alastulossa lisää hanaa. Ehkä vähän käännät jo ilmassa (plus etupyörä ensin maahan) ja sitten käännät kurviin etkä vedä katsomon puolelle hartialukossa niin hyvin toimii. Sanoisin pikemminkin ettei kannata jättää yhtään vajaaksi, muuten pyörä pomppaa niin ettei voi jarruttaa eikä kääntää.

e: Opettele siis ajamaan kurviin sisään kovempaa, ehkä jopa kurvissa jota ei edellä hyppyri. Löysinpä levyn kulmalta videopätkän jossa ajan tuota kohtaa: http://youtu.be/gqlotcBDF2g

Tyyliä ei tarvitse kommentoida, ehkä se isompi hyppyri pelotti niin että ajan kuin paskat housussa.
[^lollero^]
Liittynyt:
19.7.2010 23:46
Re: Muuta Keskustelua

ViestiKirjoittanut [^lollero^] » 18.11.2011 1:47

Kyseinen kurvihan on vähän viikonpäivästä riippuen aina erillainen. Nytten alkanut yleensä valli muodostumaan suht keskelle kurvia(lähelle hyppyriä) eikä sinne doseeraukseen. Tällöin ite tullut huomattua että alastulossa alkaa jo kääntämään kurvin mukaisesti ja jarrutta molemmilla jarruilla heti maahan tultua. Myös voi jättää sen verta patille että vain takarengas jää siihen hyppyrin päälle ilman että tulee takakorkeita tai toista pomppua.
SimplemÄÄn
Pyörä:
701 SM, FC 450, TE 300
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
26.10.2008 21:27
Re: Muuta Keskustelua

ViestiKirjoittanut SimplemÄÄn » 18.11.2011 21:05

tämä selvä, kiitoksia hyvistä vastauksista! :P
weeto269
Liittynyt:
5.7.2009 3:09
Re: Muuta Keskustelua

ViestiKirjoittanut weeto269 » 21.11.2011 18:25

Nyt on tullu huomattua ajossa useaan otteesen , että ala selkä menee kipeäksi vähänkään pitemmän seisaalteen ajon jälkeen :| . ~1 cm korotus palat olen hommannut ja tällä vähän lieveni nämä kivut. Tangon asentoakin on käännelty ylös ja alaisin. Onko muilla ollut saman laisia ongelmia? Pituutta löytyy noin 185 ja risat.
jot
Liittynyt:
29.9.2006 19:20
Re: Muuta Keskustelua

ViestiKirjoittanut jot » 21.11.2011 18:37

keskivartalo reeniä lisää.
[^lollero^]
Liittynyt:
19.7.2010 23:46
Re: Muuta Keskustelua

ViestiKirjoittanut [^lollero^] » 21.11.2011 19:20

Kyllä reeniä reeniä....mutta itellä auttoi jonkun verta kun alko käyttämään suolivyötä kun tukee samalla alaselkää. Itellä siis joku iha liikunta vammaisten selkätuki malli :lol:
OA243
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 22:32
Re: Muuta Keskustelua

ViestiKirjoittanut OA243 » 22.11.2011 0:04

Itellä sama homma, hiekkaradalla kun viettää päivän niin on selkä aivan tolkuttoman jumissa. Yllättäen, helpottaa kun tunteja tulee, keskikroppatreeni todettu myös toimivaks.
fuelmx
Pyörä:
Honda CRF 450R, 2010
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
5.12.2004 18:33
Re: Muuta Keskustelua

ViestiKirjoittanut fuelmx » 23.11.2011 22:57

1988 Dutch 500cc World Motocross Grand Prix
Hyvää vääntöä, paalupaikkamies "Wekounen" pistää meneen mallikkaasti Hondalla.
---==[fuel]==---
funktio
Liittynyt:
8.5.2008 3:41
Re: Muuta Keskustelua

ViestiKirjoittanut funktio » 24.11.2011 4:34

asiasta kolmanteen: vieläkö silvan & suominen rakentelee suzukeista enduroita? kattelin niitten kotisivuja niin viimeiset päivitykset vuodelta 2010, vai ovatko kokonaan siirtyneen betan hommiin?
PKS
Pyörä:
KTM SX 250 -13, Gas Gas EC 300 -07, KTM EXC 525 -06
Paikkakunta:
Pello
Liittynyt:
25.10.2006 21:57
Re: Muuta Keskustelua

ViestiKirjoittanut PKS » 25.11.2011 10:39

tilasin tuolta 24mx:stä gopro hd hero naked kamerapaketin. Mihin tuo kamera olis kypärässä paras kiinnittää, mukana ei tullut kun 1 kiinike, semmonen kaareva jossa on 3m tarrapinta. Jotenki tuntuu että eihän se voi vain tuomosella pysyä kiinni :D kannattaako tuo kiinnittä kypärän kylkeen, päälle lippaan vai mihin :)? Tuossa kokeilin sitä hahmotella kylkeen niin silloin kuvakin on vinossa, voiko tuosta kamerasta muuttaa asetuksista että kuva on silloinki "oikeinpäin" :)? paljon epäselviä kysymyksiä mutta olisi hienoa jos joku vaivautuu vastaamaan :)
Poutiainen
Liittynyt:
21.11.2010 19:45
Re: Muuta Keskustelua

ViestiKirjoittanut Poutiainen » 25.11.2011 11:02

sun ois pitäny ostaa helmet hero hd. Siin tulee mukana kaikki maholliset suojakotelot ja kiinnikkeet. Ja taidat joutua kuvan editointi ohjelmal kääntämään. Tietääkseni kamerassa itessään ei pysty kääntämään.
"Mitä tapahtu?"
_Jre_
Pyörä:
CR250
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.11.2007 22:34
Re: Muuta Keskustelua

ViestiKirjoittanut _Jre_ » 25.11.2011 12:38

Kylhän tossakin setissä sentään suojakotelo on. Toisaalta mikä siinä sitten on naked enää sen jälkeen kun kiinnitysten määrä...
Monet laittaa kypärän päälle kiinni heti lipan taakse, kyllä muuten varmasti pysyy kun putsaat liimapinnan kunnolla. Oikeestaan en tiedä mikä olis parempi kiinnitys kypärään, gopron imukuppikiinnike ei ainakaan, se on todettu.