Tietoa, kokemuksia, yms. (Honda Cr)

virgbanaados
Paikkakunta:
Kirkkonummi
Liittynyt:
13.2.2005 23:07

ViestiKirjoittanut virgbanaados » 15.2.2009 20:36

PKS kirjoitti:oletko tarkistanu läpät että ovat ehjät?


on ehjät , ihan uudet v-force läpät
tko5spekkah
Liittynyt:
17.2.2009 10:44
ITTELLÄKIN OMASSA CHERIFFISSÄ SAMA VIKA

ViestiKirjoittanut tko5spekkah » 17.2.2009 10:56

Johtusiko tuo tulppien kastelu sit siitä että väärän lämpöarvon tulppa kun minulla on pyörässä kasin tulppa ja aion vaihtaa sen 9 joka on vakio pitää kattoa auttaako tämä tähän oireeseen.
elite
Pyörä:
kmx
Paikkakunta:
yka
Liittynyt:
21.5.2007 23:38

ViestiKirjoittanut elite » 17.2.2009 13:40

tko5spekkah kirjoitti:Johtusiko tuo tulppien kastelu sit siitä että väärän lämpöarvon tulppa kun minulla on pyörässä kasin tulppa ja aion vaihtaa sen 9 joka on vakio pitää kattoa auttaako tämä tähän oireeseen.



no kyllä se ysillä helpommin kastuu se tulppa. eli ei vissiin oo siitä kiinni.
http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=71175
tonzkaa
Liittynyt:
30.3.2007 17:20

ViestiKirjoittanut tonzkaa » 17.2.2009 15:39

Neulan asentoa muutettu ?
j0nii-
Pyörä:
Honda HM 125 cr moto *Myyty*, nykyisin kotkotin
Liittynyt:
26.4.2008 10:16

ViestiKirjoittanut j0nii- » 19.2.2009 11:18

Minkälaisia takaiskarin säätöjä pojilla on ? Meinaan siis esijännitystä :nörtti:
Ps. Jos kiinostaa, niin myynnissä olisi uudenveroiset katteet fx:n tarroilla. YV:tä!
priva
Paikkakunta:
Heinola/Hki
Liittynyt:
13.6.2004 10:11

ViestiKirjoittanut priva » 22.2.2009 19:10

mulla on täysin sama ongelma ton tulpan kastelun kanssa, ite käytän 10 lämpöarvon kynttilää. Menee hermot tähän vikaan, ei auttanut vaikka kaasaria kuinka sääti. Mikä neuvoksi?
Fillarit
PKS
Pyörä:
KTM SX 250 -13, Gas Gas EC 300 -07, KTM EXC 525 -06
Paikkakunta:
Pello
Liittynyt:
25.10.2006 21:57

ViestiKirjoittanut PKS » 22.2.2009 20:05

kokeile nyt vaikka 8 lämpöarvon tulpalla.
priva
Paikkakunta:
Heinola/Hki
Liittynyt:
13.6.2004 10:11

ViestiKirjoittanut priva » 24.2.2009 13:33

PKS kirjoitti:kokeile nyt vaikka 8 lämpöarvon tulpalla.


Joops, ei auttanut. Vaihdoin tosiaan tulpan lisäksi johdon ja hatun. Ei auttanut. Seuraavaksi varmaan lähdettävä staattoria / puolaa kokeilemaan? Vai voisiko jopa cdi boxissa olla vika. Kipinä tulee kyllä, mutta on lähes olematon.
Fillarit
PKS
Pyörä:
KTM SX 250 -13, Gas Gas EC 300 -07, KTM EXC 525 -06
Paikkakunta:
Pello
Liittynyt:
25.10.2006 21:57

ViestiKirjoittanut PKS » 24.2.2009 18:27

mulla heikon kipinän syyksi osoittautui sytytyskäämi. Tilasin uuden motomasterista ja alkoi toimimaan hienosti :)
villevv
Pyörä:
636
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
15.9.2008 22:20

ViestiKirjoittanut villevv » 27.2.2009 22:32

tosta kun kastelee tota tulppaa.
lämmitätkö sillee että annat tyhjäkäynnil pyöriä vai annakko kiekkaa ihan kunnolla? yks yritys vois olla että heti kun saat pyörän pyörimään niin lähet vaan ajamaan. ite käytän semmosta lämmitystekniikkaa että "rämpsäyttää" sitä kaasua aina ihan täysille ja heti perään uudelleen. eikä ole tulppia kyrvähelly tai kastunnu.
Entäs kohon korkeus? onko ok?
Saari^
Pyörä:
Honda VFR '99
Paikkakunta:
Kallela [24/7]
Liittynyt:
6.8.2007 21:26

ViestiKirjoittanut Saari^ » 27.2.2009 23:38

villevv kirjoitti:tosta kun kastelee tota tulppaa.
lämmitätkö sillee että annat tyhjäkäynnil pyöriä vai annakko kiekkaa ihan kunnolla? yks yritys vois olla että heti kun saat pyörän pyörimään niin lähet vaan ajamaan. ite käytän semmosta lämmitystekniikkaa että "rämpsäyttää" sitä kaasua aina ihan täysille ja heti perään uudelleen. eikä ole tulppia kyrvähelly tai kastunnu.
Entäs kohon korkeus? onko ok?

ite lämmittelen pyörän silleen et väännän kaasun pikku hiljaa pohjaan ja sen perään pari näpäytystä :D ja sit pienil kiekoil pidän hetken aikaa. yleensä tulppia menee jos näpäyttelee silleen suht nopeesti.
Tukezi
Liittynyt:
23.6.2007 20:38

ViestiKirjoittanut Tukezi » 1.3.2009 15:53

Minkä kokoinen ulosvedin menee cr 125 magneettoon? vm -06. Mittailin magneetosta ja sain tulokses 26mm tonärillä mut jos se on millin nousulla niin niin pitäiskö ulosvetimen olla m27 kierteillä?
wwimppu
Liittynyt:
9.7.2008 14:49

ViestiKirjoittanut wwimppu » 1.3.2009 16:10

Tukezi kirjoitti:Minkä kokoinen ulosvedin menee cr 125 magneettoon? vm -06. Mittailin magneetosta ja sain tulokses 26mm tonärillä mut jos se on millin nousulla niin niin pitäiskö ulosvetimen olla m27 kierteillä?

27 millinen näyttäis olevan.
http://sharkshifter.com/zc/index.php?ma ... de7d60470a
http://cgi.ebay.co.uk/Magneto-Flywheel- ... 0328140797
baumeri
Liittynyt:
26.2.2008 16:27
honda cr 250 99

ViestiKirjoittanut baumeri » 1.3.2009 20:17

elikkä vika mulla on semmonen että hävittää vaihelaatikko öljyä. todennäkösesti palaa sylinterissä koska sitä ei valu maahan tai mene jäähdytysnesteiten sekaan. vaihdoin uudet öljyt laatikkoon (motul 15w-30w) ajoin noin tunnin verran ja laskin heti pois ku oli lämmin niin kaksi desiä oli hävinnyt.??? eli onko keinoja miten voin selvittää että vuotaako kampiakselin stefa.? yhtään tulppaa ei ole polttanut 7 tunnin aikana. tein siis täydellisen remontin pyörään viime syksynä. savuttaa aika paljon jos pitää vähä aikaa tyhjä käynillä ja lähtee sitten ajamaan, mutta ei kyllä minun mielestä haise 4 tahti öljy.sanotteko että miten päin se kytkimenen puolen kampiakseli stefa tulikaan.? oiskohan menny väärin päin se.
Jaymz
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
9.2.2009 11:51

ViestiKirjoittanut Jaymz » 3.3.2009 14:49

wwimppu kirjoitti:
Tukezi kirjoitti:Minkä kokoinen ulosvedin menee cr 125 magneettoon? vm -06. Mittailin magneetosta ja sain tulokses 26mm tonärillä mut jos se on millin nousulla niin niin pitäiskö ulosvetimen olla m27 kierteillä?

27 millinen näyttäis olevan.
http://sharkshifter.com/zc/index.php?ma ... de7d60470a
http://cgi.ebay.co.uk/Magneto-Flywheel- ... 0328140797



Tuo moto sport services on hyvä pulju. Arkiviikossa tuli mäntä suomeen! Eikä törkeitä toimituskuluja.