No voihan vittujen talvi. Lauantaina tuli tuo Honda myytyä, tietenkin kerroin kaikki "viat" kuten että koko takajarrusysteemi on toisesta pärrästä ja aika patentti, ja että iskarin alalaakerissa on klappia joten annoin mukaan uuden laakerin. Muutenhan mopo on toiminu kun unelma, kesällä kun sen ostin niin oli just vaihettu mäntä ja ainoa mikä pisti silmään oli iskarin yläkiinnike joka oli lattaraudoilla taijottu kiinni. En oo muuta tehny kun putsaria pessy ja öljyjä vaihellu.
Nooh, ostaja kävi koeajamassa ja tuli siihen tulokseen että kaupat syntyy, kirjoteltiin kuitit ja raha vaihto omistajaa.
Seuraavana päivänä tulee soittoa tuosta takajarrusta, tultiin sit siihen tulokseen että pistän vakio takajarrutsydeemin tulemaan postissa rovaniemeen päin (jonne on muuten helvetin pitkä matka).
Tänä aamuna kävin pistämässä osat postiin. Ylläripylläri, illalla tuli soittoa että pitäis kaupat perua, koska joku on joskus käynyt hitsauttamassa molemmat vannekehät kun ovat haljenneet, männässä ja sylinterissä oli naarmuja ja takaiskarissa ei ollu öljyjä. Mopo on toiminu aina hyvin, aina helppo käynnistää, tehot todellakin tallessa ja takaiskarikin toiminu hyvin sekalaisessa mettäkäytössä, joten tietenkin oletin männän, sylinterin ja iskarin olevan kunnossa!? Vannekehistä ei aavistustakaan että olivat hitsattu, eivätkä mainnineet siitä mitään liikkeessä mistä ostin moponkaan.
Oon tässä vähän puun ja kuoren välissä, lain mukaan ei ole pakko purkaa kauppoja koska ostaja on tutkinu mopon ja halunnu tehdä kaupat, mutta jäähän siitä hieman paskanmaku suuhun jos en suostu purkamaan kauppoja.
Kuulemma maksais 3tonnia laittaa kuntoon taas, muutema uneton yö edessä.....