Huomasin tossa että oma pyörä ruvennu tekee sitä, että vaihteistoöljy menee moottoripuolelle mikäs siellä on sillon kyrvähtäny?
ja pyörä oli 250 CRF -06
ja pyörä oli 250 CRF -06
Enpä muista saako sitä vaihettua ilman lohkojen auki ottamista. Joka tapauksessa jäähynesteet pois ja oikea koneen poski irti ja kampiakselin ratas irti. Sittenhän sen näkee pystyykö siitä jollain koukulla sen stefan kaivamaan pois.Peltsi990 kirjoitti:Dirt kirjoitti:Kampiakselin oikeanpuoleinen stefahan se siellä varmaan vuotaa.
Jeps, tällästä tietoa tuli offroadprolla:kin. Millanen homma vaihtaa?
sape kirjoitti:Ihan normaalia tuo raksutus, ei tarvitse huolehtia se on "ominaisääni" lähes kaikissa piikkisissä.
JoniB kirjoitti:Ja kyllähän se vaan niin meni että mäntä oli jo vaihtokunnossa.
Neulalaakerikin alkoi olla jo tiensä päässä.
kk-laakerissa ei onnekseni kuitenkaan ollut minkäänlaista välystä.
Sylinteriin tuli kevyt hoonaus ja uusi mäntä tilalle.
Sylinteri ei kuitenkaan ollut pahasti kiillottunut tms. Hyvältä näytti
Sisäänajoa ei ilmeisesti sen enempää tarvitse ajaa?
Antaa vaan moottorin lämmetä kunnolla ennen ajoja(kuten normaalistikin) ja ei muuta kuin baanalle.
Kierroksillahan kuitenkin pitää ajaa jo heti alkuun ettei puhalla ohi.
Männänrengashan tarvitsee kunnolla painetta alleen tiivistyäkseen.