Suzuki RM

SoSleazy
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
13.4.2008 22:15

ViestiKirjoittanut SoSleazy » 12.5.2008 9:02

Miten tarkistetaan RM-Z:n öljymäärä??? Olisi hienoa jos joku jaksais vastata. Ei tikkua eikä silmää!?
Skotti
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
2.9.2003 20:32

ViestiKirjoittanut Skotti » 12.5.2008 9:17

Kuka hitto niit tarkistelee jos vaihtoväli sen 3h? Vedät ne öljyt pihalle ja pistät uudet sisää. tai kai sä ny ees tiiät paljon sinne menee?
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 12.5.2008 9:23

Kuule Skotti, jos 3h vaihtoväliin on aihetta, niin sillä vaihtovälillä kone voi hyvinkin purasta öljyä sen verran että pumppu alkaa horia tyhjää. Eikä välttämättä oireile mitenkään havaittavasti. Esim. CRF250X (uus huom) horas yhdessä ENSKAkisassa öljypinnan maksimista minimiin ja nimenomaan tiesiirtymillä. Onneks Aures varotti mua siitä.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
Skotti
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
2.9.2003 20:32

ViestiKirjoittanut Skotti » 12.5.2008 9:49

No toisil sitä vaa on rankkaa aina.. ;D Itellä kyllä nelaris pysy öljynpinnat kurissa 5h vaihtovälillä ku siinä nyt sattu se ikkuna olemaan, turha sitä vaa oli kuikuilla ku muutoksia ei koskaan tullu.
RoadRacing Galleriamode
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
18.10.2005 22:18

ViestiKirjoittanut RoadRacing » 12.5.2008 11:14

Joku tuolla topikin alussa puhui, että RM:t on tosi tiukkoja säätöjen suhteen, onko se vielä näissä 02-04 mallisissa vai vain vanhemmissa?
RR
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 12.5.2008 15:06

Skotti, sattuu pureen KXF:n konekin öljyä jonnin verran ja samahan se kone oli ainakin -06 vielä. Ja eikös sun 450SX ollu vielä se sama "iki"vanha kone? Ei ne vie öljyä, jos ovat terveitä.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
MaRsY
Pyörä:
Kawasaki Kx 125cc 2006
Liittynyt:
4.9.2006 17:24

ViestiKirjoittanut MaRsY » 12.5.2008 21:53

MaRsY kirjoitti:Eikös olekin näin että rm 2003 eturattaan edessä täytyy olla sokka? Veljen susse ampu eturattaan, se pötikkä tuli myös ulos siitä jostai ja vaihteistoöljyt tuli ulos. Nyt kun koitin sitä pikaisesti takaisin laittaa (koko pakkaa) niin ratas ei mene tarpeeksi syvälle, jotta sokka sinne mahtuisi mukaan. Jostain jos löytyisi kuviakin niin aina parempi. Auttakaa miestä hädässä.

Jollai tietoa asiasta? Olis hyvä saada toikin vika korjattua.
Myynnissä 2x Tunturi Tiger S -87.
kananen
Pyörä:
Kevarimonkkari,Ktm exc 125
Paikkakunta:
ylöjärvi
Liittynyt:
19.7.2006 17:53

ViestiKirjoittanut kananen » 13.5.2008 0:05

RoadRacing kirjoitti:Joku tuolla topikin alussa puhui, että RM:t on tosi tiukkoja säätöjen suhteen, onko se vielä näissä 02-04 mallisissa vai vain vanhemmissa?

Itellä 97 vuoden eikö ole ikinä vieny edes tulppaa vaikka kävis kuinka rikkaalla.Vaikka laittaa 10numeroo tavallista isomman suuttimen niin ei huomaa mitään eroa.
jot
Liittynyt:
29.9.2006 19:20

ViestiKirjoittanut jot » 14.5.2008 17:22

SMK;-) kirjoitti:Kuule Skotti, jos 3h vaihtoväliin on aihetta, niin sillä vaihtovälillä kone voi hyvinkin purasta öljyä sen verran että pumppu alkaa horia tyhjää. Eikä välttämättä oireile mitenkään havaittavasti. Esim. CRF250X (uus huom) horas yhdessä ENSKAkisassa öljypinnan maksimista minimiin ja nimenomaan tiesiirtymillä. Onneks Aures varotti mua siitä.


Ittellä on hondan iso nelari , eikä ole öljyä syöny ikinä joten en oikein usko että hondassa vika, varmaankin ollu jotain valmistusvirhettä jossain. Silti tarkastan ne aina ennen ajoo.
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 14.5.2008 19:06

Aha, no hyvä kun tiedät. Ihme juttu kun Aures, joka ajo tietääkseni bräntin vehkeillä vieläpä silloin, ties varottaa tosta ja päitsilläkin yhdestä hajos kone - öljyn loppumisen vuoksi. No niis varmaan oli kaikissa vikaa, uusissa pyörissä ja vieläpä osa -04, osa -05 mallia.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
MaRsY
Pyörä:
Kawasaki Kx 125cc 2006
Liittynyt:
4.9.2006 17:24

ViestiKirjoittanut MaRsY » 14.5.2008 19:49

Mistä Suzuki Rm 125cc 2003 koneen räjäytyskuvia?
Myynnissä 2x Tunturi Tiger S -87.
TeKaMOTO
Pyörä:
Kawasaki KX450F 2013
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
13.12.2005 15:16

ViestiKirjoittanut TeKaMOTO » 14.5.2008 20:05

Oisko tosta Enduro/mx/fmx-sivun ylimmästä topicista mitään apua??

(Vinkki: Sen topicin nimi on räjäytyskuvat)

Sieltä se Alphasports sivusto esim.
TeKaMOTO@Youtube
jappis
Pyörä:
kx450f -09
Paikkakunta:
tuusula
Liittynyt:
11.1.2008 0:13

ViestiKirjoittanut jappis » 14.5.2008 20:15

Muistatteko kun olin oikeuden kautta lähdössä purkamaan kauppaa jossa sain täysin paskana olevan 02 vuoden 250 rm:n?? Oli pakko vetäytyä oikeus jutusta koska riski että olisin hävinnyt oli liian suuri... eli paska jäi käteen!! Mutta nyt 1500¤ köyhempänä (pinnoitus, mäntä, kiertari, kampiakseliyksikkö, stefat, kaikki koneen laakerit, kansi, tiivisteet, iskareiden huollot, yms yms....) alla on täysin uutta vastaavaa peli:) Kyllä se vitutus alkaa häviimään kun taas pääs ajaa!! turpakäräjät kyllä on tulossa vielä lähi tulevaisuudessa! Syksyllä on sitten hyvä peli myynnissä jos ketään kiinnostaa! kuitteja remonteista viimeisen vuoden ajalta yhteensä 2459¤!!
everton
Liittynyt:
2.10.2003 21:16

ViestiKirjoittanut everton » 14.5.2008 21:11

Joo käy hakkaamassa poika siniseks niin tulee edes itelles hyvä mieli :)
OA243
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 22:32

ViestiKirjoittanut OA243 » 14.5.2008 21:43

Niin ja siitä sitten pahoinpitely syytteet. Juuri niin.