Joo-o, tulipahan testattua tämä englannissa sijaitseva DirtBikeBitz. Ei kyllä ollu kovin sujuvaa toimintaa. Tilasin hupparin, muovit + tarrasetin. Paketin lähteminen kesti aikansa mutta johtui tosin täysin siitä että numeropohjat teetettiin meikäläiselle erikseen, joten siitä ei voi antaa miinusta. (ja positiivinen yllätys, sukunimikin oli kirjoitettu oikein
) Noh, painotin tilausta tehdessä että haluan haluan VIHREÄN etunumerokilven, alkuperäisen mustan sijasta, lähettivät vastauksena että onnistuu ja tarkistetaan että tulee oikeanvärisenä. Tässä vaiheessa näytti vielä hyvältä.
Noh sitten kun se paketti lähti valumaan suomea kohti, rupesi homma kusemaan. ParcelForce niminen kuljetusyritys on täysi paska. En tilaa enää mitään mikä tulee sen kautta. Kuppasi ulkomailla ties missä ja sitten kuin saapui suomeen, oli tarkoitus että ParcelForce -> GLS -> GLS toimittaa suoraan kotiin ja jos ei asiakas paikalla, toimitetaan lähimpään postiin. No näinhän ne kyllä toimivatkin, mutta ois vissiin voinu postilaatikkoon jättää ilmoituksen että paketti on toimitettu sinne postiin, JA ILMOITETTU SE SUOMESSA/ITELLAN KONTTORISSA TOIMIVA seurantanumero! Kävin postissa ihmettelemässä että mitäs nyt. Eivät nähneet koneelta mitään. Noh, melkosella tuurilla sain sitten paketin postista, kun tiesin suunnilleen miltä paketti näyttää ja minkä kokoinen se on. Ihmettelivät postissa myös ko. kuljetusfirman tökeröä toimintaa.
Ja pakettia avaamaan... (oli tosin jo valmiiksi lähes auki..) Jaaha? ei oo hupparia, eikä sitä vihreetä etunumerokilpeä.. Aha, no eipä oo kyllä mustaakaan. Kuittiin oli kirjoitettu kuulakärkikynällä että "Hupparit loppu ja etunumerokilpi ei kuulu muovisettiin (kyllä se ainaki ennen on aina kuulunu) sorry.)
Olisivat imo voineet kyllä ilmoittaa vaikka sähköpostilla etukäteen että paketista puuttuu tavaraa, mutta olivat sentään palauttaneet hupparista rahat tilille..
2 kertaa mietin enskerralla että tilaanko vai en.