No sanotaanko että kevyt harjaus.
Paikallinen moottoripyörämaestro suositteli tekemään ja uskon hänen tietävän mitä tarvitsee tehdä.
..Kun mm. omistaa itse moottoripyöräkorjaamon ja jonkinlaista crossitaustaakin omaa.
Peltilaatikko kirjoitti:Sitä kyselisin että eikös Honda CR 250R -99 sä ole kovakromi sylinteri alkuperäisin?? Paljonko maksaisi uusi kovakromi putki, suunnilleen? Suosittelisitteko hondan alkuperäis mäntää?? vai mikä olis hyvä tollaseen?
vai minkä lainen yhditelmä olisi Wisecon putki ja Wisecon mäntä??
mutta nyt ekaks vaihan pelkästään männän, mutta tulevaa suunnitellen1
bonk kirjoitti:Elikkäs tartteis vähän tietoa että kannattaako edes harkita vm. -95 125cr:ää?
Rahaa on rajallisesti ja olen tosissani kyseisessä harrastuksessa täysin noviisitasolla. Eli kyse on vain harrastuksesta ja mahdollisesti myöhemmin voisi sijoittaa suuremman summan jos ihan tosissaan innostuu lajista.
Lähinnä kiinnostaa että onko tollaisessa paljon eroa palkkirunkoiseen malliin 90-luvun loppupuolelta/2000-luvun alkupuolelta? Onko teho-/vääntöalueessa suuria eroja tai mahdollisesti ajettavuudessa muuten kun toi palkkirunkoinen kuitenkin on ilmeisesti jonkin verran kevyempi?
Sitten vähän offtopiccina että onko noissa merkeissä ja malleissa(lähinnä 125cc) suurempia eroja tuossa ikä- ja hintaluokassa?
Peltilaatikko kirjoitti:Nii tota pyttyyhä ei voi vissii porata yhtää? et sais ylikoko mäntii, ku tulis kaaliiks pinnottaa
entä onko noihin saatavilla uusia sylenterisarjoja?? minkä hintaisia ja onko linkkiä missä olis, googlettamalla en itse löytänyt
JM82 kirjoitti:
90-luvun puolivälin Hondan piikit olivat aikakautensa parhaimpia pyöriä. Moottorit tosin niissä on ylätehoisia verrattuna uudempiin, eikä siten yhtä harrastelijaystävällisiä. Rakenteeltaan piikkisen Hondan koneet on pysynyt lähes muuttumattomina 89-99. .
mankeli_ kirjoitti:http://www.motot.net/galleria/showphoto.php/photo/393669/cat/44541 elikkä 250cr valuttaa jäähdytinnestettä tuosta nuolen osoittamasta reiästä. Onko tuolta siipirattaan takaa menny joku stefa paskaks? nesteet ovat aivan puhtaat (ei öljyä). tuon siipirattaan varmaa saa vaan pulttipyssyllä auki?