oo thanks. en oo huomannu tuota vastausta aikasemmin lukiessani siksi olen kysynyt uudelleen ja uudelleen .
Juski.
Pyörä:
Suzuki RM -03 & Suzuki PV -97
Kirjoittanut Juski. » 9.6.2008 0:52
Tuli ostettua tommonen piikkinen -03 RM. Ihan hyvä peli tuntuu olevan. Onko jotain oleellista mitä pitäis tietää? Ja mistähän sais vakio änkkää tohon ja missähän hinnoissa ne pyörii?
pojat kertokaas mistä saan pakoaukon säätimen oikeat säädöt? ja jos joku tietää ite niin saa kertoa,kiitos
pyörä on -92vm piikkinen rämä
suzukirm250
Kirjoittanut suzukirm250 » 9.6.2008 17:35
Säädä ja kokeile millon lähtee.
braconnier
Kirjoittanut braconnier » 10.6.2008 23:02
Tietääkö joku mistä johtuu kakspuokin paukkuva käyntiääni? Käytin äänenvaimentimen auki ja otin sieltä jonku laittamat teräsvillat pois ja vaihdoin ne palovillaan. Käyntiääni pikkasen madaltu, mutta vieläki paukkuu. Pyöräni on jo kohtuu iäkäs 86vm. Nuo pyörät ei normaalistikaan ole hiljaisia mutta en usko tuon räpätyksen kuuluvan asiaan.
Moro! Tarviis säätää takaiskaria koska on vähän liian kova mun painoselle, joten kertokaas vähän miten sitä saa löysemmäks ennen ku alan ite sähläämään.
esijännityksellä ja niil clikkereil voi ainaki yrittää, mut jos niillä ei pelitä niin siite iskarihuoltoon ja ne vaihtelee siel sinne shimmilevyjä ja taas mennään.
korjatkaa jos olen vääräs.