mahonen87 kirjoitti:onko kukaan irrottanu magneeton puolen kampiakselin stefaa ulkoo päin?
On. Onnistuu irrotus ja vaihto ulkoopäin.. varaudu vaan, että se on ihan hiton tiukassa
mahonen87 kirjoitti:onko kukaan irrottanu magneeton puolen kampiakselin stefaa ulkoo päin?
Hsippe kirjoitti:Veivi vaihtoon...
Taitaa olla mäntä leikannut siksi että kk:n alapää on loivasti jumittanut.
kahvakamu kirjoitti:Hola. Eroaako 125 sc ja exc minkä verran toisistaan,siis muuten kuin valojen ja jousituksen osalta?
Tässä on vanhoilla päivillä alkanut tuo metsämopoilu kiinnostamaan. Tällänen kuivan kesän orava ei jaksa noita isolohkoja viedä ja muutenkin 2t-tekniikka paljon tutumpi. Näinollen piikkiä olen katellut,just näitä kooteeämmiä..
Mutta siis onko ylipäätään järkevää alkaa rakentamaan rossimallista enduroa vai etsiäkkö suoraan exc?
JM82 kirjoitti:kahvakamu kirjoitti:Hola. Eroaako 125 sc ja exc minkä verran toisistaan,siis muuten kuin valojen ja jousituksen osalta?
Tässä on vanhoilla päivillä alkanut tuo metsämopoilu kiinnostamaan. Tällänen kuivan kesän orava ei jaksa noita isolohkoja viedä ja muutenkin 2t-tekniikka paljon tutumpi. Näinollen piikkiä olen katellut,just näitä kooteeämmiä..
Mutta siis onko ylipäätään järkevää alkaa rakentamaan rossimallista enduroa vai etsiäkkö suoraan exc?
EXC:ssä on erilaiset välitykset vaihdelaatikossa, painavempi magneeton vauhtipyörä/kampiakseli, erilainen sytyskartta ja 18" takarengas.
On varmaan helpompi hankkia suoraan EXC malli, kuin alkaa kesyttämään SX:ää enskakäyttöön.
Karza98 kirjoitti:Moro!
Mikä kaasari 2004 vuosimallissa on? Sen tiedän että Keihin, mutta mikä malli? Käykö 2005 vuosimallin katteet 2004 vuosimalliin?
alpinestars^ kirjoitti:Karza98 kirjoitti:Moro!
Mikä kaasari 2004 vuosimallissa on? Sen tiedän että Keihin, mutta mikä malli? Käykö 2005 vuosimallin katteet 2004 vuosimalliin?
keihin pwk 38 , ainakin nopeen googletuksen ja muistikuvan perusteella käy.