Morjens, olen alottamassa harraste-crossii nii kysysin vähä vinvink koska luulisin että täällä on alan "asiantuntijoita"... hommaan jonkun pyörän tän kuun aikana nii nyt on tullu pulma että kumman valitsen: 125 2-tahti vai 250 4-tahti? oon jtn 168cm/56kg ja 14v
oon huomannu liikkeessä kokeilemalla että 85 ja 150 ovat jo pienehköhä... yltää ajaa ihan ok 125 ja eikös se kakspuokkikin oo suunnilleen saman mittane, ja painokin on samoilla seuduilla?. 125 huonoja puolia ovat mielestäni; karsee ääni, huonohko ala-vääntö ja eikös mäntää joudu vaihtaa useammin kuin nelareissa?
250 ois kyl kaikilta ominaisuuksilta iha jees (paitsi käynnistys kuumalla koneella ja moni-mutkainen koneen tekniikka ehk)mut kysymys kuuluu onko se liian raaka ajettava??!!mul on kyl 4vuoden kahva-käsi mankista ja oon ajanu monesti fude 150cc nelarilla ja se o kämänen ja se tuhisee
ja en varmana hommaa mtn kiinalaista samurai-laatua! tuleva krossi tulee olemaan kaikessa muussa paitsi mökki-ajossa tasaista soratietä jossa muutama mutka -.- meinaan esim. uuron tai onttolan radoille (joensuun seuduilla)
kertokaas vähä esim. CRF250R crossista että oisko se käyvä miun kokoselle/taitoselle?