Todella hieno toi pecu_83 laittama pätkä. Ei pystyny kuivin silmin kattoon ja kuunteleen. Lepää Mika rauhassa, oli hienoa seurata menestyksekästä uraasi.
Rata oli oikein mukava ja materiaali oiva. Pakokaasu on ainut ongelma. Tauot kannattaa viettää ulkona, itsellä piti jättää ajot kesken kun tuli niin huono olo.
Hoppa kirjoitti:Rata oli oikein mukava ja materiaali oiva. Pakokaasu on ainut ongelma. Tauot kannattaa viettää ulkona, itsellä piti jättää ajot kesken kun tuli niin huono olo.
Kàyttàkàà pienkone bensaa kun hallissa ajatte niin savua tulee huomattavasti váhemmàn. Nàin itse tehtiin kun halli oli vuokralla laman aikaan
Imatralla ei saa ajaa muulla kuin pienkonebensalla (alkylaattibensiini) ja kakstahtisissa ei saa käyttää muuta kuin synteettistä öljyä. Imatralla suunnitellaan jo ilmanvaihdon parantamista, mutta aikataulusta en osaa sanoa mitään. Mennään todennäköisesti perjantaina taas paikan päälle ja illalla tehdään varmaan jotain pieniä muutoksia rataan, ettei käy tylsäksi. Puhuin tänään konemiesten kanssa ja rata on alkanut kovettua tosi hyvin. Tuolla on se hyvä puoli, että rataa huolletaan tällä hetkellä myös keskellä päivää eli rata on aina hyvässä kunnossa. Perjantaina kannattaa tulla siinäkin mielessä, että ollaan varmaan lähdössä Disko-Ekin kanssa Imatran yöhön.
Oliskos kellaan noita Mika Aholan kirjoittamia LUPO-kolumneja Motorrad-lehdesta? Jos jollakin naita lehtia on, niin olisin kiitollinen jos viitsisi vaikka skannata nama artikkelit ja ladata johonkin nettiin, tai lahettaa sahkopostilla Kai Mika kerkesi kirjoittaa enemmankin naita kuin yhden, joka on numerossa 1/2011?