mpman kirjoitti:Terve! oisko kellääh haisua semmoisesta asiasta kuin et minkälainen ero on cr 125 ja cr 250 välillä.
Siis pyttyjen. Kun pirulainen pamahti ja mietiskelin et jos vaikka sais äherrettyä 250 kuutioisen pytyn tohon . Eli vuosmalli 95-97 välille.. Et mahtaako olla "bolt-on" vai tee-se-itse mallia
kiitos...
Terzi99 kirjoitti:mpman kirjoitti:Terve! oisko kellääh haisua semmoisesta asiasta kuin et minkälainen ero on cr 125 ja cr 250 välillä.
Siis pyttyjen. Kun pirulainen pamahti ja mietiskelin et jos vaikka sais äherrettyä 250 kuutioisen pytyn tohon . Eli vuosmalli 95-97 välille.. Et mahtaako olla "bolt-on" vai tee-se-itse mallia
kiitos...
Joudut äheltämään lisäks ainakin 250:n kampiakselin ja kiertokangen ja ne taas ei mahu 125:n lohkoihin joten lohkotkin joudut vaihtaan samassa. Samoin piikin virtalaitteet menee vaihtoon ja varmaan myös suurin osa vaihteistoa.
[[Paukku kirjoitti:Osaatteko sanoo mikä vika mun cr:rrässä on...? Olin ajamassa ja yhtäkkiä tekee niin kuin tukehtuisi tai oisi liian iso vaihde päällä. käynnistys polin tuli pikkusen raskaammaksi polkea..