Vuosimalliksi oon suunitellu noin 2006. Ei paljon vanhempaa kehtaa laittaa ja onhan ne tuplaputket aika pornot. Onkos noissa mitään ihmeellistä jota kannattais ottaa huomioon? Leviääkö heti käsiin?
Saimon kirjoitti:Itellä alkaa pyörän vaihto oleen pikku hiljaa eessä. Ois tarkotus vaihtaa nykynen kotarin 450 exc krossiin. Oon vähän suunnitellu 250 CRF:ää. Onkos CRF 250 ja 450 paljonki eroa käsittelevyydessä? Onko 450 paljonki kankeampi? Nykynen 450 exc on itelle vähän turhan iso puun kiertoon, loppuu ukko kesken ja sittenhän sitä ollaan katollaan.
Vuosimalliksi oon suunitellu noin 2006. Ei paljon vanhempaa kehtaa laittaa ja onhan ne tuplaputket aika pornot. Onkos noissa mitään ihmeellistä jota kannattais ottaa huomioon? Leviääkö heti käsiin?
Peltsi990 kirjoitti:
btw. mulla olis just tollanen myynnis mitä etit http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=772097 kuvat on surkeita mut näkee nyt vähän minkä näkönen se on, muoveissakaan ei ole juuri lainkaan naarmuja et aika hellällä kädellä on pidetty
tonzkaa kirjoitti:Mikähän tossa cr:rässä on kun puskee jäähytinnesteet pihalle korkista ja ylivuotoletkusta.
Kyseessä siis cr 125 -97
Vika ilmeni vesipumpun osien vaihdon yhteydessä ja stefa vaihettu sinne vesipumpun luo.
Ja paljon tonne pitäisi laittaa nestettä ?
[[Paukku kirjoitti:Osaatteko sanoo mikä vika mun cr:rrässä on...? Olin ajamassa ja yhtäkkiä tekee niin kuin tukehtuisi tai oisi liian iso vaihde päällä. käynnistys polin tuli pikkusen raskaammaksi polkea..
JM82 kirjoitti:tonzkaa kirjoitti:Mikähän tossa cr:rässä on kun puskee jäähytinnesteet pihalle korkista ja ylivuotoletkusta.
Kyseessä siis cr 125 -97
Vika ilmeni vesipumpun osien vaihdon yhteydessä ja stefa vaihettu sinne vesipumpun luo.
Ja paljon tonne pitäisi laittaa nestettä ?
AllTerrain kirjoitti:Olipa mukava saada pitkästä aikaa hondasta savut pihalle! Kohta kolme kuukautta tallissa seisoskellu runkolaakeriremppaa/motivaatiota odottaen =) Nyt sain sitte intoa laittaa motin kasaan ja paikoilleen, samalla tuli parit muutki laakerit vaihdettua.
Toki samalla tuli tehtyä pientä hallaa, tuntuu mm. että pakoaukonsäädin ei toimi (meni muutamia hampaita eräästä tod.näk. olennaisesta pa-säätimen osasta BD), eikä ota jengoja kone kunnolla. Olisko lie sytytyksen säätöä vailla vai liekö kaasarin säädöt hukassa. Aika raakalla kädellä tuli kyllä öljyä laitettua tankkiin Ei vara venettä kaada, mutta kierrosherkkyyden ehkä... Eikait siinä, rassaaminen on kivaa ja tyhmät jätkät rikkoo ite omat laitteensa, WAY TO GO!