Suzuki RM

mankeli_
Liittynyt:
17.6.2008 22:34

ViestiKirjoittanut mankeli_ » 16.9.2008 8:16

xQ kirjoitti:
mankeli_ kirjoitti:paljonko on potkua vm-89 125 rämässä ?


IHAN VITUSTI hanki semmone ja keuli ympäri nii et pää katkee! :eek:
enemmä siinä on ku mopossa jos se sua lohuttaa..
tuntuu et joka topikissa mopopojat tulee kyselee et tämmösii


pakko kysyy et tietää kannattaako tommosta romua ostaa :D
ilexxx
Pyörä:
Suzuki RM125 -06
Paikkakunta:
Mäkkylä
Liittynyt:
20.6.2005 0:05

ViestiKirjoittanut ilexxx » 16.9.2008 12:15

Ei kannata.
xQ
Pyörä:
yz250f -11
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
20.11.2005 23:36

ViestiKirjoittanut xQ » 16.9.2008 15:36

kannattaa se sillon jos ei tuu muuhun käyttöön ku et mökillä käy sieni tai marja metässä ;)
tai kaippa sillä ehkä jopa myös postia vois hakea
pelikaani350
Liittynyt:
9.9.2008 20:12

ViestiKirjoittanut pelikaani350 » 29.9.2008 18:39

pelikaani350 kirjoitti:Moro!

Eli, vikaa Suzuki RM125 pyörässä joka on vuoden -95 mallia. Vika on seuraavanlainen: kun kone lämpenee tarpeeksi moottori alkaa röpeltämään nopealla kaasulla, mutta jos ajaa tasaisella kaasulla pyörä ei tee sitä joten missä vika? Tulppa on vaihdettu ja kokeiltu erilaisia. Käynnistys on nykyään myös hankalampaa (pitää nykyään työntää käyntiin). Voiko vika olla tulpan johdossa?


Noniin, nyt on sitten vaihdettu tulpanhattu ja uudet läpät. Kipinä tulee hyvin mutta, edelleen pitää työntää käyntiin. Ei tunnu ottavan kierroksia kovin hyvin. Kun ajaa kuumaksi niin saattaa lähteä käyntiin polkasemalla, mutta erittäin harvoin. Voisikos vika olla kaasarissa? Suodatin tuli myös putsattua, mutta ei apua. Vanhasta läpästä oli pala pois ja hieman rakoili. Kipinä tuli heikosti, mutta korjaantui siis uudella tulpan hatulla.
Viimeksi muokannut pelikaani350 päivämäärä 29.9.2008 20:13, muokattu yhteensä 1 kerran
Oretna
Pyörä:
450 crf
Liittynyt:
16.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Oretna » 29.9.2008 19:48

Laita uudet läpät
pelikaani350
Liittynyt:
9.9.2008 20:12

ViestiKirjoittanut pelikaani350 » 29.9.2008 20:12

Niinkuin tuossa sanoin että uudet läpät ja tulpanhattu on jo vaihdettu.
Fifti.
Pyörä:
KTM SX 125
Paikkakunta:
Lapua
Liittynyt:
26.3.2008 12:16

ViestiKirjoittanut Fifti. » 30.9.2008 15:27

Juuh kertokaas joku mistä sais Suzuki rm 125cc -00 tarrasarjoja? :)
PäRi
Pyörä:
Suzuki RM 125 -03, Aprilia SX 125 -09
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
28.4.2008 17:50

ViestiKirjoittanut PäRi » 1.10.2008 22:07

pelikaani350 kirjoitti:
pelikaani350 kirjoitti:Moro!

Eli, vikaa Suzuki RM125 pyörässä joka on vuoden -95 mallia. Vika on seuraavanlainen: kun kone lämpenee tarpeeksi moottori alkaa röpeltämään nopealla kaasulla, mutta jos ajaa tasaisella kaasulla pyörä ei tee sitä joten missä vika? Tulppa on vaihdettu ja kokeiltu erilaisia. Käynnistys on nykyään myös hankalampaa (pitää nykyään työntää käyntiin). Voiko vika olla tulpan johdossa?


Noniin, nyt on sitten vaihdettu tulpanhattu ja uudet läpät. Kipinä tulee hyvin mutta, edelleen pitää työntää käyntiin. Ei tunnu ottavan kierroksia kovin hyvin. Kun ajaa kuumaksi niin saattaa lähteä käyntiin polkasemalla, mutta erittäin harvoin. Voisikos vika olla kaasarissa? Suodatin tuli myös putsattua, mutta ei apua. Vanhasta läpästä oli pala pois ja hieman rakoili. Kipinä tuli heikosti, mutta korjaantui siis uudella tulpan hatulla.

Minnekköhän päin moottoria se vanhojenläppien pala on ajautunut?
~Way of life.
rakentajarane
Liittynyt:
1.7.2007 17:21

ViestiKirjoittanut rakentajarane » 3.10.2008 14:13

ei rm toimi kunnolla mooa ku painaa kaasun pohjaan.. onko yleistä? voisko olla liika pieni pääsuutin ku kesällä toimi hyvin. pyörään on uusittu kannentiiviste,sytytystulppa ja ilmanputsari.
//Jeba
Pyörä:
Honda CR 125
Liittynyt:
10.3.2006 12:44

ViestiKirjoittanut //Jeba » 3.10.2008 20:23

Isompaa suutinta kehiin tai kokeile säätää neulaa.
Combat Fighter
Pyörä:
Yamaha XT660x, Suzuki Rm 125
Liittynyt:
14.9.2008 11:27

ViestiKirjoittanut Combat Fighter » 4.10.2008 0:04

Mitä öljyä olette käyttäny moottorissa? kelpaako teboil diamond 10w40? Pärrän kuvia nyt galleriassa.
juhler
Liittynyt:
1.10.2006 11:07
250cc 4 tahti

ViestiKirjoittanut juhler » 5.10.2008 13:18

eli tarkotus olis myydä kevari pois ja ostaa tilalle 250cc nelari rm jotai 3000€ hintaluokkaa ! ja tulis ihan sunnuntai ajeluun ! eli osaako joku omasta tai kaverin kokemuksesta kertoo millanen peli on ? ja onko tehoeroa paljon 125cc 2 tahti rm:mmään ?? oon kuullu juttuu et niihin sais osat melko edullisesti pitääkö paikkaansa ??
Saari^
Pyörä:
Honda VFR '99
Paikkakunta:
Kallela [24/7]
Liittynyt:
6.8.2007 21:26

ViestiKirjoittanut Saari^ » 5.10.2008 13:52

juhler kirjoitti:eli tarkotus olis myydä kevari pois ja ostaa tilalle 250cc nelari rm jotai 3000€ hintaluokkaa ! ja tulis ihan sunnuntai ajeluun ! eli osaako joku omasta tai kaverin kokemuksesta kertoo millanen peli on ? ja onko tehoeroa paljon 125cc 2 tahti rm:mmään ?? oon kuullu juttuu et niihin sais osat melko edullisesti pitääkö paikkaansa ??

tehot samoissa lukemissa piikin kans mutta vääntöä on paljonpaljon enempi eli laiska :lol:
lerppa
Liittynyt:
12.3.2007 19:35

ViestiKirjoittanut lerppa » 5.10.2008 14:22

Combat Fighter kirjoitti:Mitä öljyä olette käyttäny moottorissa? kelpaako teboil diamond 10w40? Pärrän kuvia nyt galleriassa.
osta mielummin mopokaupasta sellasta öljyä mikä on pyörään tarkoitettu,jotkut öljyt turvottaa kykinlevyt pilalle.Ja yleensä tommoset öljyt on ihan pelkkää vaahtoa koneessa
ranne putos..
juhler
Liittynyt:
1.10.2006 11:07

ViestiKirjoittanut juhler » 5.10.2008 16:38

Mr.Ace kirjoitti:
juhler kirjoitti:eli tarkotus olis myydä kevari pois ja ostaa tilalle 250cc nelari rm jotai 3000€ hintaluokkaa ! ja tulis ihan sunnuntai ajeluun ! eli osaako joku omasta tai kaverin kokemuksesta kertoo millanen peli on ? ja onko tehoeroa paljon 125cc 2 tahti rm:mmään ?? oon kuullu juttuu et niihin sais osat melko edullisesti pitääkö paikkaansa ??

tehot samoissa lukemissa piikin kans mutta vääntöä on paljonpaljon enempi eli laiska :lol:






kui laiska kyl siit ny varmaan riittää potkuu harrastekäyttöön ?? ja osaak joku sanoo onk kone kui luotettava ??