Ainakin gassin ja temmin 3-satkut on miedompia kuin puolikkaat, molemmat tosi kivoja ja nelarimaisia koneeltaan. Kotarin -05 oli kans kiva,sit koitin -06 ja sen kans kyllä pelotti joka hetki kun ei jalat yltäny lähellekään maata vrt. etenkin gassin 3-satku tuntu ihan nelarilta (paitti että tärisi ihan sairaasti, jopa kxf verrattuna) ei edes muistanu kohta koko asiaa. Noista temmi olis pyöränä mun suosikki, mut sit kun on Ahvala vs. Puro niin gassin ottasin.
Kotarin vakioperä on hyvä koko ajan aktiivisesti ajavalle ja vähintään keskikokoiselle kuskille, mitä enempi näistä poikkeet, sen paskempi se on vs. linkulliset. Ammattilaisiin turha verrata (esim. Remes), tehdasporkkanoissa ei iskarit oo vakioo nähnykään ja joka kuskilla erilaiset (jopa männän koko, liukuputket....)... kyl mäkin meinaan saada linkuttoman perseen toimiin kun on tossa pyörän lyhennysprojekti meneillään ja pääs loppuun tila kesken = ei tuu linkkuja, mut sit srovataankin sit just ja vaan just mulle, mun ajotyylille, mun vauhtiin jne. 100% optimiks ja kellekään mulle se ei tuu oleen hyvä.