Pihasta löytyy tuommonen -97 360 exc kotari. Paljonko vaihteistoöljyä sinne laitetaan?
erään ohjeen mukaan 0,8dl mutta tuolloin tarkastus silmästä ei tule vielä öljyä. Vasta kun kaataa pyörää reilusti kallelleen niin alkaa tulemaan öljyä.
arsori kirjoitti:Noniin. Husqvarna te510 ja brembon jarrut.
Etujarrua painettaessa jarruvalo syttyy, takajarrua painettaessa ei. Kun ottaa jarrupolkimelle menevät kaksi piuhaa ja yhdistää ne, niin jarruvalo syttyy. Vian on siis oltava siinä (ilmeisesti) paineeseen reagoivassa banjopultissa takajarrun pääsylinterissä?
sulla vuotaa kansi. Katoppa onko ne kannenpultit/mutterit kireellä. Jos on niin ota kansi pois ja tarkasta tiivisteet, jos ne on uudet ja ehjät niin kantes on luultavasti kiero. Onko se keittänyt sulla ennen männänvaihtoo,tai sen jälkeen ?Prizee kirjoitti:Hei kertokaa ny et mikä on kun vaihoin ite männän ja noudatin kaikkia ohjeita ja sillee ja lähin sisää ajamaa nii ajoin noin 15min ihan hyvin kunnes sammu ja sen jälkee ei oo käynnitsyny. Oon putsannu kaasarin, vaihtanu tulpan ja tarkistanu että saako kipinää ja hyvältä näyttää mutta ei lähe käymään. välillä kun polkee niin putkesta tulee ns. paukahduksia tai sellasia ja kyseessä on kawasaki kx125 2002. Auttakaa että pääsen loppukaueks vielä jaa
arsori kirjoitti:Noniin. Husqvarna te510 ja brembon jarrut.
Etujarrua painettaessa jarruvalo syttyy, takajarrua painettaessa ei. Kun ottaa jarrupolkimelle menevät kaksi piuhaa ja yhdistää ne, niin jarruvalo syttyy. Vian on siis oltava siinä (ilmeisesti) paineeseen reagoivassa banjopultissa takajarrun pääsylinterissä?