Jos tilataan niin sit tilataan niin että kamat on perillä, kun pystyy ekoi kertoi ajaa kesärenkailla tai mä ainakin tilaan, jos on enää rahaa...
Vittuko joutuu kaikki maksaa ite
Eipä mulla ainakaan mitään hirvittäviä ostoksia ole tiedossa. Joku megasuperhieno tuningfactorytarrasarja ja supertehokas kiiltelevä tehoputki.. Ehkä vielä vaikka jotku pöksyt ja paita.. Kaikki riippuu rahatilanteesta, sitä kun ei vielä voi tietää, kuinka paljon töitä jaksaa tehdä siihen mennessä.
Nii-i. Rahalla saa ja hevosella pääsee. Kävin just kysymässä racingbikestä, että paljonko maksaa koneen tiivistesarja, niin ukko sanoi hinnaksi 170 euroa. Vittujen vittu, ei toi paskakasa ole ennen syksyä kasassa tällä menolla.
http://www.srracing.fi - EKS Brand ajolasit, USWE juomareput, Van Hasselt tehoputket. Klikkaa linkkiä ja tsekkaa tuotteet!
TomppadeModeraattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Kirjoittanut Tomppade » 28.1.2004 16:39
wert, ja muualta ei saa? meinaan mitä tässä on kuullut kavereiden juttuja, niin racing bike vetää välissä joka asiassa, missä on mahollista, tai vaikka olisi mahdotontakin.
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
furtzi
Kirjoittanut furtzi » 28.1.2004 18:13
MXer: Kenen valmistamat lasit nuo on? Aika pirun hienot.. tosin itse just hommasin uudet scotin 2-linssiset lasit, että en nyt heti ole vaihtamassa noita :)
Tämän käyttäjän viestit sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille.
MXer
Kirjoittanut MXer » 28.1.2004 18:23
Ne on SPYn.. Ai ai ne sopis hienosti yhteen mun kypärän kanssa. *Lääh, lääh* :)