Minulla on nytte BR10EG-sytytystulppa. Kone käy helvetin paljon nätimmin, äänetkin muuttuivat. Kaasuun vastaa myös paremmin.
Sytytyksen tarkistin kohalleen työntömitalla ja reijillä jotka ovat magneetossa ja puolassa. Ne olivatkin kyllä kohdallaan, hyvä näin.
Uusi neula tuli, entisen sain rikki. Rikki se pääsi menemään siten että työnsin mopoa, neula ja luistin irti. Sit ne härpäkket jäi ketjun ja eturattaan väliin
. Nyt on sitten uusi kaasarissa, tämäkin tuntui auttavan kaasun vastaamiseen. Suutinkin on 5-numeroa pienempi 215. Kaikkea sitä taas oppii, että tuollainen pieni vääntyminen neulassakin haittaa
Nyt pyörä tuntuu erittäin hyvältä, kone ainakin toimii. Ajattelin rueta laittamaan öljyä nytten pikkasen enemmän öljyn sekaan, kun taitaa saada oikean verran tuota menovettä ja kampiakselin stefakaan ei enää vuoda koska siellä on uusi. Olen tähän asti käyttäny 2.0%, ajattelin rueta käyttämään 2.5%! Pitäisi hyvin vähän saada sitä öljyä tohon takalokariin roiskumaan niin tietäisi et nyt ollaan turvallisella puolella. Ennen kuin se aina imas millon sattu sitä vaihteistoöljyä sen stefan kautta, niin takalokari oli ihan öljyssä. Niin oli putkeenkin päässyt ylimääränen valumaan.
Mutta eiköhän nyt ala toimimaan, toivotaan.