SMK kirjoitti:Siis NameLess: Sun touhut on jotenkin niin kertakaikkisen saatanan yhtäjaksosta sähellystä, että lopeta nyt helvetissä koko harrastus jo!
Räpelsinköhän nyt sitä vai tätä häh, vittu täytin sytkäpäänkin vedellä painepesurilla kun en aivoton mäntti ole tajunnut, että 12 vuodessa kumi haurastuu ja sisään saattas mennä vettä, että se tiiveys pitäis muutenkin kattoa ja että käämin lakkauskin haurastuu iän myötä ja pelkkä vesien ulos päästäminen ei auta välttämäti? Säädinköhän sytkää mettän vai ojan puolelle ku mä saatanan mäntti koitan työntämällä mopoa selvittää tuleeko kipinää, mä oon niin urpo etten tajuu laittaa kiksi kuntoon!
Häh? Kuulostaako tutulta? Se olet sä!!!
Ensinnäkään en pessyt painepesurilla tota ja toiseksi tiiviste on uusi, tai no, viikon vanha.
Vaihdoin sen koska se ei pitänyt kunnolla vettä pois sisältä, eikä pidä vieläkään.
Ja sytkä vaan on vähän aikasella kun pyörä hyvin toimi niinkin, ja kaikessa muussa säädössä unohtu, mutta noh, väsyneenä kirjottelin tota, eli tuskin sillä niin väliä, ei yhtään tulppaakaan mennyt
Ja kiksin katkas kaveri, se antaa mulle uuden kunhan käy himassa joskus, niin en siksi viitti ostaa uutta ite. Enkä mä mihinkään oo sitä tarvinnutkaan, olishan se kätevämpi mutta kyllä toi työntämälläkin hyvin lähtee, enkä mä tolla kisaa aja, enkä radalla muutenkaan juur mitään niin ihan sama.
Eli pidä neiti pääs kiinni? Kai mä saan valittaa ongelmistani täällä, kyselen ihan siksi _jos_ jollain olisi sattunut olemaan justiinsa samanlaista häikkää.