pikku_pekka kirjoitti:33du kirjoitti:Hyvä peli se on.. osta pois vaan:)
Omiini 2kpl olen vaihtanut aina matalamman alapahvin, lisää puristuksia ja vähän muuttaa koneen luonnetta. Pakoaukonsäätimen modailuista en ole noissa kuullutkaan, kun mielestäni niihin ei saa jousia samalla tavalla kuin kotariin koska taitaa olal vähän erilainen systeemi
Huoltovälit niinkuin muissakin.. öljyt 5-10h välein ja bensaa tankkiin.. varaosia saa maahantuojalta ja jälleenmyyjiltä riittävästi
paljoko on männänvaihtoväli?
ja minkälaisten tuntimäärien jälkee pitää tehä jotaki isompaa remppaa?
Ajelin enskaa C:ssä 10 sakissa, jollain 50-70h vaihdoin männänrenkaat ja mäntä sitten 120-140h, tuo siis 200cc:llä
A-luokan enskakuski veivas 300:lla 300h samalla männällä, renkaita välillä vaihdellen joten ei noita kokoaikaa tarvitse olla aukomassa:)