Gas Gas

RentoReino
Liittynyt:
4.8.2005 14:12

ViestiKirjoittanut RentoReino » 16.2.2009 22:36

Ittellä on -99 mallinen ec ja siihen löytyy varaosia ihan samalla tavalla ku uudempiinki, että sen puolesta ihan sama :)
Riksaaa
Liittynyt:
20.6.2006 12:16
gas gas

ViestiKirjoittanut Riksaaa » 16.2.2009 22:42

Ookei. Hyvä hyvä :)
-sakke-
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
30.10.2007 17:39

ViestiKirjoittanut -sakke- » 16.2.2009 22:46

http://www.motot.net/talli/80199

Siitä jollekki helvetin hyvä jarrusetti!
jessehoo
Pyörä:
GG 125
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
22.12.2006 12:28

ViestiKirjoittanut jessehoo » 18.2.2009 18:42

Nyt heitetään tällanen elämää tärkeämpi kysymys; Mihin jätkillä menee CDI-boksilta se kelta-musta johto?
Ja minne teillä menee se valkonen johto joka tulee magneeton alta(staattorilta)??

Joissain näissä on vissiin se sytkälaatikon kautta sen sytytysmapin vaihto niin aattelin että oisiko tuo kelta-musta jotain siihen liittyvää kun ei näytä menevän minnekään. Johto kaavion mukaan menis katkasialle ja sitä kautta maihin? Oisko tosiaan se sytytyskäyrän säätö
33du
Liittynyt:
31.8.2007 18:24

ViestiKirjoittanut 33du » 18.2.2009 20:53

Piikissä ei välttämättä ole sitä syttykäyrän vaihtomahdollisuutta. ainakin siinä on eri boksi mitä isommissa malleissa. Isommissa siellä on johtosarjassa boksin päässä 2 noin 10cm johtoa joiden päässä liittimet jotka käyvät vastakkain.. noin mutuna heittäisin että violetti ja harmaa ois olleet johdot jotka piti yhdistää krossin syttykäyrän saamiseksi..
pikku_pekka
Liittynyt:
12.5.2008 19:07

ViestiKirjoittanut pikku_pekka » 16.3.2009 20:15

terve
on tässä alkanu tehä mieli jonkunmoista kuntopyörää lähinnä enskapuuhiin joten tämmöinen 200 ec gas gas kiinnostaisi...
minkälainen pyörä tämä on aloittelijalle?
vääntääkö alakiekoilla hyvin ettei tartte huuvatella hirveästi että kulkee?
minkälaiset huoltovälit?
varaosien saatavuus?
onko minkälaisia ominaisuuksia eli jonkunlaisia suunnittelu ja valmistusvirheitä?
omasta mielestäni 250 nelari pyörä sopisi aloittelevalle paremmin mutta ne on nii pirun kalliita:D
sir antti
Pyörä:
GasGas EC200, Rieju RR
Paikkakunta:
janakkala
Liittynyt:
19.10.2005 17:09

ViestiKirjoittanut sir antti » 16.3.2009 22:29

pikku_pekka kirjoitti:terve
on tässä alkanu tehä mieli jonkunmoista kuntopyörää lähinnä enskapuuhiin joten tämmöinen 200 ec gas gas kiinnostaisi...
minkälainen pyörä tämä on aloittelijalle?
vääntääkö alakiekoilla hyvin ettei tartte huuvatella hirveästi että kulkee?
minkälaiset huoltovälit?
varaosien saatavuus?
onko minkälaisia ominaisuuksia eli jonkunlaisia suunnittelu ja valmistusvirheitä?
omasta mielestäni 250 nelari pyörä sopisi aloittelevalle paremmin mutta ne on nii pirun kalliita:D


Kyllä todellakin vääntää alhaalta ja paljon! En olis uskonutkaan että kakstahti räpättimellä on sellanen mahdollista :) Toki tehopiikki on nannaa ja sen rajuutahan pystyy pakoaukonsäätimellä hiukan vaihteleen. Loistava ajaa siis ainakin!
555-the neighbor of the Beast.
Lahis
Pyörä:
TM Enduro 125 -02
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
14.6.2006 23:34

ViestiKirjoittanut Lahis » 16.3.2009 22:48

Hyvä pyörä se on siinä missä muutkin europyörät. Väännöstä en osaa sanoa mutta Kotarin vääntää kuulema kivasti ja on helppo ajaa. Kaveri sanoi että paljon helpompi ajaa verrattuna piikkiin kun vääntöä löytyy piikkiin verrattuna niin paljon enemmän.
KATSO ILMOITUKSENI: http://www.motot.net/talli/kayttaja/42437
33du
Liittynyt:
31.8.2007 18:24

ViestiKirjoittanut 33du » 16.3.2009 23:02

Hyvä peli se on.. osta pois vaan:)

Omiini 2kpl olen vaihtanut aina matalamman alapahvin, lisää puristuksia ja vähän muuttaa koneen luonnetta. Pakoaukonsäätimen modailuista en ole noissa kuullutkaan, kun mielestäni niihin ei saa jousia samalla tavalla kuin kotariin koska taitaa olal vähän erilainen systeemi

Huoltovälit niinkuin muissakin.. öljyt 5-10h välein ja bensaa tankkiin.. varaosia saa maahantuojalta ja jälleenmyyjiltä riittävästi
McInen
Pyörä:
Ducati ST2, Honda CRF450-06
Paikkakunta:
Raahe
Liittynyt:
4.2.2003 19:56

ViestiKirjoittanut McInen » 17.3.2009 13:09

Tietääkö joku mistä sais läppiä tohon omaan -99 EC250 pyörään? Oli alempi läppä katkennut yhdestä kohtaan.
V-2
33du
Liittynyt:
31.8.2007 18:24

ViestiKirjoittanut 33du » 17.3.2009 15:35

Kysys nyt vaikka jommastakummasta noista
gasgas.fi
cellenmc.fi
pikku_pekka
Liittynyt:
12.5.2008 19:07

ViestiKirjoittanut pikku_pekka » 17.3.2009 18:17

33du kirjoitti:Hyvä peli se on.. osta pois vaan:)

Omiini 2kpl olen vaihtanut aina matalamman alapahvin, lisää puristuksia ja vähän muuttaa koneen luonnetta. Pakoaukonsäätimen modailuista en ole noissa kuullutkaan, kun mielestäni niihin ei saa jousia samalla tavalla kuin kotariin koska taitaa olal vähän erilainen systeemi

Huoltovälit niinkuin muissakin.. öljyt 5-10h välein ja bensaa tankkiin.. varaosia saa maahantuojalta ja jälleenmyyjiltä riittävästi


paljoko on männänvaihtoväli?

ja minkälaisten tuntimäärien jälkee pitää tehä jotaki isompaa remppaa?
keke80
Liittynyt:
14.4.2009 12:14
gas gas ec 250cc -98

ViestiKirjoittanut keke80 » 14.4.2009 12:20

mulla on tuommonen gas gas ec 250 vm.98 ja siihen ei tuu kipinää. tilasin uuden staattorin ja vika ei korjaantunut sillä. missä voisi olla vika?
33du
Liittynyt:
31.8.2007 18:24

ViestiKirjoittanut 33du » 14.4.2009 13:33

tappokatkaisija rikki ja piuha kii rungossa? Toinen vaihto ehto on rikkihiertynyt johtosarja tankin ja rungon välistä, tankki pois ja tutkimaan
33du
Liittynyt:
31.8.2007 18:24

ViestiKirjoittanut 33du » 14.4.2009 13:35

pikku_pekka kirjoitti:
33du kirjoitti:Hyvä peli se on.. osta pois vaan:)

Omiini 2kpl olen vaihtanut aina matalamman alapahvin, lisää puristuksia ja vähän muuttaa koneen luonnetta. Pakoaukonsäätimen modailuista en ole noissa kuullutkaan, kun mielestäni niihin ei saa jousia samalla tavalla kuin kotariin koska taitaa olal vähän erilainen systeemi

Huoltovälit niinkuin muissakin.. öljyt 5-10h välein ja bensaa tankkiin.. varaosia saa maahantuojalta ja jälleenmyyjiltä riittävästi


paljoko on männänvaihtoväli?

ja minkälaisten tuntimäärien jälkee pitää tehä jotaki isompaa remppaa?



Ajelin enskaa C:ssä 10 sakissa, jollain 50-70h vaihdoin männänrenkaat ja mäntä sitten 120-140h, tuo siis 200cc:llä
A-luokan enskakuski veivas 300:lla 300h samalla männällä, renkaita välillä vaihdellen joten ei noita kokoaikaa tarvitse olla aukomassa:)