vastapäivään 95% varmuudella ja avaukseen mielellään pulttipyssy.. kruunu EI kestä vastaanpitoa ilman erikoistyökalua ja nopeasti tulee kallista:)
joo tuli huomattua ettei kestä sain sen nimittäin jo hajalle
Neula kirjoitti::lol: Ei voi kun onnitella sua tosta, miten hemmetissä sait sen paskaks?
Ite availlu aina pulttipyssyllä eikä ikinä oo menny mikään paikka rikki, ja ite pidän kytkimen paikoillaan niin, että laitan palan nahkaa (ylensä vyö) kytkimen ja rattaan väliin ja sitten vaan ampuu pultin/mutterin auki.
kangsta kirjoitti:mistäs sais tollaseen -98 125cc kx:sään pyörän laakerit,eli siis tollanen violetin värisillä vanteilla varustettu olis kyseessä,kun joku sanoi ettei normaalit kx:sän laakerit sopisi?
Tuossahan ne pääpointit jo tulikin.
1. olet käyttänyt pulttipyssyä jolla se aukeaa
2. et ole pitänyt jollain kiinni kruunun alumiinisista tapeista kun koittanut sitä vääntää auki ilman pulttipyssyä:)
samuli91 kirjoitti:
Eli siis pitääkö kruunua pitää paikallaan pulttipyssyllä avattaessa, vai hajottaako juuri se kiinnipitäminen/pyörimisen jumittaminen sen? Näin vielä yhteenvetona kun pitäis ittelläki availla muttei uskalla osaa särkiä..
samuli91 kirjoitti:kangsta kirjoitti:mistäs sais tollaseen -98 125cc kx:sään pyörän laakerit,eli siis tollanen violetin värisillä vanteilla varustettu olis kyseessä,kun joku sanoi ettei normaalit kx:sän laakerit sopisi?
Miksi ihmeessä ei sopisi jos väri vain on violetti? Laakeri käteen saatana ja laakereita myyvään liikkeeseen katselemaan sopivan, ei oo sen vaikeempaa.
fuelmx kirjoitti:samuli91 kirjoitti:kangsta kirjoitti:mistäs sais tollaseen -98 125cc kx:sään pyörän laakerit,eli siis tollanen violetin värisillä vanteilla varustettu olis kyseessä,kun joku sanoi ettei normaalit kx:sän laakerit sopisi?
Miksi ihmeessä ei sopisi jos väri vain on violetti? Laakeri käteen saatana ja laakereita myyvään liikkeeseen katselemaan sopivan, ei oo sen vaikeempaa.
Koska kawassa ei ole ollut koskaan violetteja vanteita, niin nuo on jotkut tarvikevanteet (Excel ehkä) ja mahdollisesti myös navat on tarvikenavat ==> tarvikelaakerit.
KxRider kirjoitti:mikäköhän mahtaa olla kun kx ei ota kierroksia kunnolla, mutta ilman imanputsaria toimii normaalisti???
tietäisikö joku.
Olisko kellään villiä veikkausta viasta kun ei pysy enää kakkos vaihde päällä täyskaasukiihdytyksessä. Kyseessä KX 125 vm-85 Rattaat vaiko siirtäjä kulunut?
samuli91 kirjoitti:Olisko kellään villiä veikkausta viasta kun ei pysy enää kakkos vaihde päällä täyskaasukiihdytyksessä. Kyseessä KX 125 vm-85 Rattaat vaiko siirtäjä kulunut?
Mulla sama vika ja motti nyt auki. Rattaissa ei mitään erikoista kulumaa hampaissa ja siirtäjiä en osaa katsoa niin vähän pyörien vaihteiston kanssa räplänneenä. Eli jos joku osais valaista muakin