LLexxzz kirjoitti:Tietääkö kukaan Hrekin nykytilanteesta?
Olen jostain lukenut, että poliisit ei puutu ajamiseen jos pysytään montun puolella eikä mennä aluetta kiertävien pururadalle tai hiihtoladulle ajamaan.
Kyllä tuolla joskus voisi käydä kokeilemassa mutta Lavanko varmaan on parempi?
33du kirjoitti:LLexxzz kirjoitti:Tietääkö kukaan Hrekin nykytilanteesta?
Olen jostain lukenut, että poliisit ei puutu ajamiseen jos pysytään montun puolella eikä mennä aluetta kiertävien pururadalle tai hiihtoladulle ajamaan.
Kyllä tuolla joskus voisi käydä kokeilemassa mutta Lavanko varmaan on parempi?
Pysykää ihan suosiolla poissa! Alue on Natura aluetta ja monesti jo asetettu ajokieltoon, poliisien täytyy tulla paikalle joka kerta kun joku lähellä asuva tai lenkkeilijä heidät sinne soittaa... Ajaminen monesti kielletyillä mestoilla ei ainakaan helpota uusien ajopaikkojen saantia ja vanhojenkin lupiin se vaikuttaa ihan varmasti!
LLexxzz kirjoitti:En vaa viittis mennä heti lavankoo ku en oo ikin ajanu motocrossii. Oon ajanu vaa pellolla 4 v asti, mut kuitenki ne vaa naurais mulle siellä lavangossa ku en hyppäis mistää vaik mul on 85cc.
wolvie kirjoitti:En kyllä suosittele lavankoa ekaksi crossiradaksi, ainakaan ruhkaiseen aikaan. Tämä siksi, että siellä on oikeesti nopeita kuskeja ja jos seassa on paljon hitaampi niin saattaa tulla yllättäviä tilanteita.
Itse suosittelen ensimmäiseksi radaksi jotain muuta pääkaupunkiseudun rataa tai tosiaan lavankoa hiljaiseen aikaan.
Nauretuksi tuleminen on kyllä sellainen asia jota ei kannata pelätä. Ainakin meikäläisen kokemus on sellainen, että porukka vaan tykkää kun uusia kuskeja tulee mukaan. Ja aina pitää muistaa, jokainen ajaa omaa kovaa.
LLexxzz kirjoitti:wolvie kirjoitti:En kyllä suosittele lavankoa ekaksi crossiradaksi, ainakaan ruhkaiseen aikaan. Tämä siksi, että siellä on oikeesti nopeita kuskeja ja jos seassa on paljon hitaampi niin saattaa tulla yllättäviä tilanteita.
Itse suosittelen ensimmäiseksi radaksi jotain muuta pääkaupunkiseudun rataa tai tosiaan lavankoa hiljaiseen aikaan.
Nauretuksi tuleminen on kyllä sellainen asia jota ei kannata pelätä. Ainakin meikäläisen kokemus on sellainen, että porukka vaan tykkää kun uusia kuskeja tulee mukaan. Ja aina pitää muistaa, jokainen ajaa omaa kovaa.