SX:än vakio pakoputki on "täysitehoinen"
Ns. tehoputkilla moottorin tehoaluetta voidaan muokata haluttuun suuntaan.
Huollot:
Joka ajokerran jälkeen:
-Ilmansuodattimen pesu ja öljyäminen
-Pyörän pesu
-Ketjujen öljyäminen ja kiristys tarvittaessa
-Moottorin kiinnityspulttien, pinnojen yms. tärkeiden pulttien kireyden tarkistaminen
5 ajotunnin välein:
-Vaihteistoöljyn vaihto
20-30 ajotunnin välein:
-Mäntä ja männäntapin laakeri
-Kytkimen alumiiniset välilevyt (myös teräs- ja massalevyt tarvittaessa)
-Jarrupalat
-Ketjut ja rattaat
-Iskunvaimentimien huolto
-Linkkujen-, takahaarukan- ja ohjauslaakereiden rasvaus (tarvittaessa vaihto)
70-80 ajotunnin välein:
-Moottorin laakerointi
-kiertokanki