LaDatte kirjoitti:eli vilkut pitää olla ?? entä onko kellään kokemuksia tollasesta ktm 125 gs 96 ? onko hyvä laite
Katuenskapuolelle kyselemään..
LaDatte kirjoitti:eli vilkut pitää olla ?? entä onko kellään kokemuksia tollasesta ktm 125 gs 96 ? onko hyvä laite
AlluMan kirjoitti:LaDatte kirjoitti:eli vilkut pitää olla ?? entä onko kellään kokemuksia tollasesta ktm 125 gs 96 ? onko hyvä laite
Katuenskapuolelle kyselemään..
1080 kirjoitti:AlluMan kirjoitti:LaDatte kirjoitti:eli vilkut pitää olla ?? entä onko kellään kokemuksia tollasesta ktm 125 gs 96 ? onko hyvä laite
Katuenskapuolelle kyselemään..
Jaa että miksiköhän pitäisi mennä? Mielestäni jätkä kyseli ihan asialliseen sävyyn että minkälainen pyörä on kyseessä, niin miksi pitäis katuenskapuolelle mennä kyseleen?
Ps, Hipsippäs alluman itse sinne mopedipoikien puolelle
Hurjastelia kirjoitti:Voisko joku kertoo mikä on valko kilpisen ja puna kilpisen erot?
Valkokilpisen saa rekisteriin mut onku muuta esim:tehoja kuristettu?
Miten saa täystehoseksi? (valkokilpisen)
Hurjastelia kirjoitti:Onko muuten kuristettu kuin putkella?
Entä pitääkö säätää kaasaria?
Onko siinä mitään lukkoa tai vastaavaa?
Kertokaa kokemuksia pyörästa huiput vakiona ja täystehona ja pensan kulutus?
Hurjastelia kirjoitti:Ai saakeli mikä bensan kulutus!!!
Kui usein pitää vaihtaa mäntä hyvän sisään ajon jälkeen?
MIkä näistä kannattas ostaa Aprilia rs, KTM exc, Yamaha dt, GasGas?
Hurjastelia kirjoitti:Kiitti tiedoista.
Mutta paljo to 40-100h on kilometreissä?
Harkitsen ktm:n ostoa
kotari ja gassu kisaenskoja. aprilia sportti ja dt katuenduro. et mitä periaatteessa haet. kotari ja gassu on tehokkaimpia mutta vaatii eniten huolta. aprilia ja dt ei niin paljon mutta tehottomampia. ja räsäl et pääset montulla mutta dt:llä et pääse yhtä vakaasti maantiellä.riippuu mihin tarkotukseen tulee niin valitse sitten.Hurjastelia kirjoitti:MIkä näistä kannattas ostaa Aprilia rs, KTM exc, Yamaha dt, GasGas?