juhler kirjoitti:Mr.Ace kirjoitti:juhler kirjoitti:eli tarkotus olis myydä kevari pois ja ostaa tilalle 250cc nelari rm jotai 3000€ hintaluokkaa ! ja tulis ihan sunnuntai ajeluun ! eli osaako joku omasta tai kaverin kokemuksesta kertoo millanen peli on ? ja onko tehoeroa paljon 125cc 2 tahti rm:mmään ?? oon kuullu juttuu et niihin sais osat melko edullisesti pitääkö paikkaansa ??
tehot samoissa lukemissa piikin kans mutta vääntöä on paljonpaljon enempi eli laiska
kui laiska kyl siit ny varmaan riittää potkuu harrastekäyttöön ?? ja osaak joku sanoo onk kone kui luotettava ??
Mr.Ace kirjoitti:juhler kirjoitti:Mr.Ace kirjoitti:juhler kirjoitti:eli tarkotus olis myydä kevari pois ja ostaa tilalle 250cc nelari rm jotai 3000€ hintaluokkaa ! ja tulis ihan sunnuntai ajeluun ! eli osaako joku omasta tai kaverin kokemuksesta kertoo millanen peli on ? ja onko tehoeroa paljon 125cc 2 tahti rm:mmään ?? oon kuullu juttuu et niihin sais osat melko edullisesti pitääkö paikkaansa ??
tehot samoissa lukemissa piikin kans mutta vääntöä on paljonpaljon enempi eli laiska
kui laiska kyl siit ny varmaan riittää potkuu harrastekäyttöön ?? ja osaak joku sanoo onk kone kui luotettava ??
noh vaikken itse ole huippu kuski ole niin tehoa haluan kyllä piikkinen ja puolikas nelari ovat suht laiskoja.. mutta sekin on vain minun kokemattoman penikan mielipide
Suzuki_S 80cc kirjoitti:olin ajelemas rm:llä (125 -86) kulki ensi niinku ennenki jatkoin ajelemista niin lähti veto ei toiminu ku 1/4 kaasulla jos väänsi vähäki enempi kahvasta niin hyyty. sitte ajelin kotia päin niin lämpöleikkas.. sen jälkeen vaihdoin kannentiivisteen ku luulin että on siinä vika mutta ei alannu toimimaan.. ja ilmanputsari ja sytytystulppakin on uusittu.. vissiin joutuu ostamaan männän?
Suzuki_S 80cc kirjoitti:olin ajelemas rm:llä (125 -86) kulki ensi niinku ennenki jatkoin ajelemista niin lähti veto ei toiminu ku 1/4 kaasulla jos väänsi vähäki enempi kahvasta niin hyyty. sitte ajelin kotia päin niin lämpöleikkas.. sen jälkeen vaihdoin kannentiivisteen ku luulin että on siinä vika mutta ei alannu toimimaan.. ja ilmanputsari ja sytytystulppakin on uusittu.. vissiin joutuu ostamaan männän?
-Makke- kirjoitti:Suzuki_S 80cc kirjoitti:olin ajelemas rm:llä (125 -86) kulki ensi niinku ennenki jatkoin ajelemista niin lähti veto ei toiminu ku 1/4 kaasulla jos väänsi vähäki enempi kahvasta niin hyyty. sitte ajelin kotia päin niin lämpöleikkas.. sen jälkeen vaihdoin kannentiivisteen ku luulin että on siinä vika mutta ei alannu toimimaan.. ja ilmanputsari ja sytytystulppakin on uusittu.. vissiin joutuu ostamaan männän?
Putsaa nyt kaasari vaik ensin. Kattele siitä sit eteenpäin jos ei lähde, mut luulisimpa et lähtee.
Miks ajoit sillä vaik se ei pelannu? Varmasti hajoo sillä tyylillä.
Mr.Ace kirjoitti:niin on mutta nelarista pidän enemmän mukavan väännön takia..
minkäs vuotista nelkkua oot katsellut?
Mr.Ace kirjoitti:-Makke- kirjoitti:Suzuki_S 80cc kirjoitti:olin ajelemas rm:llä (125 -86) kulki ensi niinku ennenki jatkoin ajelemista niin lähti veto ei toiminu ku 1/4 kaasulla jos väänsi vähäki enempi kahvasta niin hyyty. sitte ajelin kotia päin niin lämpöleikkas.. sen jälkeen vaihdoin kannentiivisteen ku luulin että on siinä vika mutta ei alannu toimimaan.. ja ilmanputsari ja sytytystulppakin on uusittu.. vissiin joutuu ostamaan männän?
Putsaa nyt kaasari vaik ensin. Kattele siitä sit eteenpäin jos ei lähde, mut luulisimpa et lähtee.
Miks ajoit sillä vaik se ei pelannu? Varmasti hajoo sillä tyylillä.
''sen jälkeen vaihdoin kannentiivisteen ku luulin että on siinä vika mutta ei alannu toimimaan.. ja ilmanputsari ja sytytystulppakin on uusittu.. ''
juhler kirjoitti:Mr.Ace kirjoitti:niin on mutta nelarista pidän enemmän mukavan väännön takia..
minkäs vuotista nelkkua oot katsellut?
no mahdollisimman uus mitä 3 tonnin budjetilla saa...kun itte tykkään et nelari sais olla ja pelkään et 250cc loppuu tehot nopeesti kesken mut eik 450cc oo aika raskas ajaa montuil semmost oon kuullu
Mr.Ace kirjoitti:''sen jälkeen vaihdoin kannentiivisteen ku luulin että on siinä vika mutta ei alannu toimimaan.. ja ilmanputsari ja sytytystulppakin on uusittu.. ''
-Makke- kirjoitti:Mr.Ace kirjoitti:''sen jälkeen vaihdoin kannentiivisteen ku luulin että on siinä vika mutta ei alannu toimimaan.. ja ilmanputsari ja sytytystulppakin on uusittu.. ''
Lähinnä tarkoitin ajoa "kotiin" kuten kaveri mainitsi. En nyt tarkkaan pysty arvioimaan mitä tarkoitit kun vanhaa tekstiä vaan lainaat. Noh, mitäpä tuosta.