FMF kirjoitti:Parasta tuolla on se, että käyttäjiä oikeasti kuunnellaan ja muutoksia tehdään toiveiden mukaan.
Toivottavasti tämä asia yleistyy ja saadaan ajettavempia ratoja. Nyt moni rata on peruspenalle liian vaativa ja ajaminen on stop n' go kun on porrastettuja sekä lyhyitä alastuloja, pöytien tilalla tuplia tai kolmosia jne. Käytännössä ajaminen ei ole rentoa kun vauhti pitää tappaa vähän väliä on pakko ajaa haastavammat paikat "pohjia myöten" ettei tarvii alkaa opettelemaan kaatumista.
Opettele siinä sitten hypyissä ajamista kun ajovirheestä rankaistaan loukkaantumisella.
Jotkut sanoo että radassa pitää olla haastetta. Jos haaste on siinä selviääkö peruspena ilman kaatumisia ja loukkaantumisia, silloin ollaan väärillä jäljillä. Rata voi olla haasteellinen muullakin tapaa ja radan pitää olla rakenteeltaan sellainen että kaikki siitä selviävät mielekkäästi ajamalla.
Tätä asiaa ollaan ajettu eteenpäin eräässä toisessa vastaavassa lajissa hyvällä menestyksellä. Niissä on radat nyt siinä kuosissa että suurin haaste tulee tasaisten kierrosaikojen ja läppien parantamisessa, ei siitä että yritetään selviytyä pystyssä jokaisesta kierroksesta, tai vaihtoehtoisesti varman päälle ajaessa tapetaan vauhti pois monta kertaa kierroksen aikana.