Tietoa, kokemuksia, yms. (Honda Cr)

[[Paukku
Pyörä:
KTM 250 sxf
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
4.4.2009 12:41

ViestiKirjoittanut [[Paukku » 22.6.2009 17:31

itelläki pitäs saaha magneetto pois miten se onnistuu ku on nii tiukassa ja ei lähteny ees ulosvetäjällä
J!gs@w#
Pyörä:
Ktm 250sx-f -10
Paikkakunta:
Lojo
Liittynyt:
13.3.2007 23:46

ViestiKirjoittanut J!gs@w# » 22.6.2009 18:26

ota ekaks mutteri pois :)
Everyone crashes. Some get back on. Some don't. Some can't
jare
Pyörä:
kymco s9, Yamaha dt 125r
Paikkakunta:
Äänekoski
Liittynyt:
31.1.2008 16:18

ViestiKirjoittanut jare » 22.6.2009 19:54

Mitäs tulppia te ootte käyttäny näissä vanhemmis hondis itellä on 125cc 95vuosimallia ja pitäs päästä huomen ajaa eikä siinä oo tulppaa ni kerkeis viel aamul käyä ostamassa. varmaan löytys haullakin mutta ei millään kerkeä ehtii ku on tiukka "mopon" rassaaminen ratakuntoon :)
http://www.motot.net/galleria/69021
DSM
Liittynyt:
15.3.2009 18:22

ViestiKirjoittanut DSM » 22.6.2009 20:07

[[Paukku kirjoitti:itelläki pitäs saaha magneetto pois miten se onnistuu ku on nii tiukassa ja ei lähteny ees ulosvetäjällä


magneetot on kyllä joskus todella tiukassa nimim. kokemusta on. kyllä se sillä ulosvetäjällä irti lähtee ku haet kylän voima miehet paikalle :D
33du
Liittynyt:
31.8.2007 18:24

ViestiKirjoittanut 33du » 22.6.2009 20:29

ulosvetäjä paikalleen. pikku kiristys ja kolautus niin magneetto on kourassa
baumeri
Liittynyt:
26.2.2008 16:27

ViestiKirjoittanut baumeri » 22.6.2009 20:45

kehtaatteko vielä joku joka tietää ni kertoa sen ulosvetajän mallin ku eivät stormilta tietäneet sen kokoa. eli mikä kierre vauhtipyörässä on mihin se ulos vetäjä tulee kiinni! ????
Kervine
Liittynyt:
3.9.2002 8:59

ViestiKirjoittanut Kervine » 22.6.2009 22:25

jare kirjoitti:Mitäs tulppia te ootte käyttäny näissä vanhemmis hondis itellä on 125cc 95vuosimallia ja pitäs päästä huomen ajaa eikä siinä oo tulppaa ni kerkeis viel aamul käyä ostamassa. varmaan löytys haullakin mutta ei millään kerkeä ehtii ku on tiukka "mopon" rassaaminen ratakuntoon :)


Vakio on NGK BR9EG.
Saimon
Pyörä:
CRF 250R -06
Paikkakunta:
Oulu/Sodankylä
Liittynyt:
11.3.2002 22:07

ViestiKirjoittanut Saimon » 22.6.2009 22:31

Mitä mieltä porukka?

www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=792944

Onkohan sysipaska vai soiva peli. Nuistahan ei tosin ikinä tiiä mitä on..
janttu..
Liittynyt:
4.3.2007 12:35

ViestiKirjoittanut janttu.. » 22.6.2009 23:12

näyttäshä tuo hyvälle ja hinta myös, mut mene paikanpäälle kattomaa nii selviää enempi.
[[Paukku
Pyörä:
KTM 250 sxf
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
4.4.2009 12:41

ViestiKirjoittanut [[Paukku » 23.6.2009 11:45

baumeri kirjoitti:kehtaatteko vielä joku joka tietää ni kertoa sen ulosvetajän mallin ku eivät stormilta tietäneet sen kokoa. eli mikä kierre vauhtipyörässä on mihin se ulos vetäjä tulee kiinni! ????

No jos otat magneeton irti niin eikö se sillonin pitäisi ainakin mun mielestä pistää maneettoon kiinni.
AllTerrain
Paikkakunta:
Sodankylä
Liittynyt:
9.4.2004 23:46

ViestiKirjoittanut AllTerrain » 23.6.2009 21:00

Taas on pitäny honua pajottaa. Vihdoin ja viimein sain sen kunnolla kulkemaan, mut sitte alko juorureiästä kusemaan vettä. Otin vesipumpun pöydälle ja kattelin, että stefa näytti viel ihan ehjältä. Oiskohan sit kuitenki kulunu ja löystyny aikojen saatossa? Vesipumpun akseliin oli kyllä kulunu ihan hienoiset urat, mutta toivotaan että uudella stefalla selviää.

Sit mietin että miksi siipirattaat on päässy hankaamaan koppaa vasten. Käsin liikuttamallaki huomas, et akseli pääs liikkumaan jonku verran. Ei liene normaalia tuommonen? Toisaalta en kyllä huomannu mitään, mikä estäis sitä akselia tulemasta ulospäin, vai oonko vain sokea/tyhmä (ainaki jälkimmäistä kyllä)? Mut jospa tämä tästä. Oishan se mukava päästä ajelemaanki joskus...
Minä oon oikiassa.
-vainio-
Pyörä:
LC4
Liittynyt:
3.1.2006 21:43

ViestiKirjoittanut -vainio- » 24.6.2009 2:43

Kuinkas paljon arvelisitte, että tuosta minun piikkisestä Cr:stä saisi rahaa?
http://www.motot.net/galleria/g46103_ho ... 125cc_2002
Koneessa vähän ajettu mäntä ja neulalaakeri, samalla uusin sylinterin tiivistesarjan.
Petareissa ja kiertokangen alalaakerissa ei ole väljää, kone ei kuse öljyä, eikä jäähdytysnesteitä häviä.
Tuoreet jarrupalat edessä ja takana, edessä uusi jarrulevy, taakse uusittu takapyörän laakerit.
Katteissa naarmuja, syyläreissä pientä jälkeä mutteivät vuoda ja pakarissa muutama lommo.
Pyörässä tehot tallella ja kulkee siten miten pitääkin, eli ei ainakaan pakarin lommot tehoja tunnu vievän.
33du
Liittynyt:
31.8.2007 18:24

ViestiKirjoittanut 33du » 24.6.2009 8:25

1500-2500
OA243
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 22:32

ViestiKirjoittanut OA243 » 24.6.2009 18:07

33du kirjoitti:1500-2500


1600
PäRi
Pyörä:
Suzuki RM 125 -03, Aprilia SX 125 -09
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
28.4.2008 17:50

ViestiKirjoittanut PäRi » 24.6.2009 21:04

Osku19 kirjoitti:
33du kirjoitti:1500-2500


1600

Ainakin mitä tuossa nettimotossa vertailin niin jtn. <1800 luokkaa.
~Way of life.