Vaihoin lootaöljyt. Entinen omistaja oli pistänyt sinne n.5dl sitä öljyä....ei mikään ihme, että kytkin luisti.
Pitää vain toivoo ettei se oo laittanu sinne aina tota 5dl. Ei sieltä nyt mitään metallipurua pahemmin ulos tullut.
no ainakin noiden öljyn vaihtojen jäkeen pyörässä on huomattavasti enemmän tehoa, kun kytkinkään ei luista. Kummiski ainaki pikkusen liian vähän sitä siellä ehkä oli ollut.SMK;-) kirjoitti:Äläs ny, tuskin sieltä koskaan sullakaan tulee niin paljoo kun sinne laitat. Huohottimen kautta se lykkää kummiskin aina joskus jotain pihalle. Yleensä sitä ei edes huomaa kun käy nutullaan, ja mopo jää käyntiin, ellei huohotin pääty pohjapanssarin päälle.
Akekli kirjoitti:Mitkä noista kaasarin letkuista pitäis tukkia jos haluais ton bensanylivuodon loppumaan silleen, että pyöräkin toimis normaalisti sen jälkeen.
Tossa sm hussessa on ohjeena että tukitaan 2 vasemmanpuoleista letkua ja otetaan se 1 oikeen puolimmainen kokonaan pois. Siinähän on kyllä dellorton kaasari, mahtaakohan päteä myös tohon mikuniin?
Akekli kirjoitti:Mitkä noista kaasarin letkuista pitäis tukkia jos haluais ton bensanylivuodon loppumaan silleen, että pyöräkin toimis normaalisti sen jälkeen.
Tossa sm hussessa on ohjeena että tukitaan 2 vasemmanpuoleista letkua ja otetaan se 1 oikeen puolimmainen kokonaan pois. Siinähän on kyllä dellorton kaasari, mahtaakohan päteä myös tohon mikuniin?
jep, eli jos se nyt ei tulppia pasko niin noilla mennään. Noi on muuten mm-kuskin joskus aikoinaan laitetut säädötSaunamajor kirjoitti:Jos ei röpötä ja toimii ihan hyvin noilla säädöillä niin ei ol järkee mennä säätämään, ellei sit ol joku oikeen ammatti kisakuski ku kaiken on oltava just eikä melkeen.
Akekli kirjoitti:jep, eli jos se nyt ei tulppia pasko niin noilla mennään. Noi on muuten mm-kuskin joskus aikoinaan laitetut säädötSaunamajor kirjoitti:Jos ei röpötä ja toimii ihan hyvin noilla säädöillä niin ei ol järkee mennä säätämään, ellei sit ol joku oikeen ammatti kisakuski ku kaiken on oltava just eikä melkeen.