Niko901 kirjoitti:Mr.Ace kirjoitti:korppu kirjoitti:Pande kirjoitti:Kysytäänpäs täältä tietoa.
Ostin 2004 250cc 2-tahti yz:tan, mitäs öljyä porukka suosittelee koneeseen ja bensan sekaan.
Edellinen omistaja käyttänyt motorexia.
koneeseen oon yleensä käyttäny castrolin tai motulin laatikkoöljyjä, bensansekaan menee tuo mobil 1 tökötti, hyvin on pelannut näillä.
Kannattaa käyttää Mobilin Racing 2-t öljyä paljon parempaa kuin se tavallinen ja hinta on sen mukainen..
n.2,5 krt kalliimpaa
ja paskat. Ei se hinta sitä laatua aina takaa. Teboil 2-t bike on parasta hinta/laatu suhteeltaan ja menee mx pyörissä todellakin hyvin.
Itse olen miettinyt että rupeisin käyttämään castrollin TTS:ää, sitä tuli käytettyä edellisessäkin yz:ssa ja sitä suositteli moni huippukuski silloin ja toimi hyvin, hintakaan ei ole älytön.
Eniten toi laatikko öljy mietityttää, kun jotkut sanoo että pitää käyttää kalliita (18e/l) laatikko öljyjä joissa on kaikenmaailman lisäaineita jne ja jotkut sanoo että ostaa 4l purkin 5e ihan perusöljyä niin toimii täysin hyvin.
Edellisessä käytettiin juurikin jotain halpaa mineraaliöljyä kun sitä ammattimiehet suositteli ja hyvin pelas monta vuotta kytkin ja muutkin paikat.