Tuurboks kirjoitti:moro, oon täs tommosta ktm:ää kaavailemas nii mietin että kannattaako ostaa tommonen punakilpinen että kuinka helposti/vaikeasti sen saa valkokilpiseksi vai saako edes?
ville__ kirjoitti:Tuurboks kirjoitti:moro, oon täs tommosta ktm:ää kaavailemas nii mietin että kannattaako ostaa tommonen punakilpinen että kuinka helposti/vaikeasti sen saa valkokilpiseksi vai saako edes?
vaikeudesta en tiedä mutta kyllä siinä jonkun verran on hommaa, ja kyllä sen saa valkokilpiseksi maksamalla verot,laittamalla vilkut,peilit,(kurit),katsastamalla.. kyllä hommaa riittää..
Tuurboks kirjoitti:tiiätkö paljo toi tulis suunniltee kustantaa?ville__ kirjoitti:Tuurboks kirjoitti:moro, oon täs tommosta ktm:ää kaavailemas nii mietin että kannattaako ostaa tommonen punakilpinen että kuinka helposti/vaikeasti sen saa valkokilpiseksi vai saako edes?
vaikeudesta en tiedä mutta kyllä siinä jonkun verran on hommaa, ja kyllä sen saa valkokilpiseksi maksamalla verot,laittamalla vilkut,peilit,(kurit),katsastamalla.. kyllä hommaa riittää..
ville__ kirjoitti:Tuurboks kirjoitti:tiiätkö paljo toi tulis suunniltee kustantaa?ville__ kirjoitti:Tuurboks kirjoitti:moro, oon täs tommosta ktm:ää kaavailemas nii mietin että kannattaako ostaa tommonen punakilpinen että kuinka helposti/vaikeasti sen saa valkokilpiseksi vai saako edes?
ei kyllä yhtään tietoa
eikös se ole tossakin siellä jarrupolkimen alla sivussa poistoruuvi(13mm kannalla)ja sit siinä kytkinkopan etupuolella on semmonen pikkuruuvi(8mm kannalla) milloin näkee et on oikea määrä öljyä n.7dllomperi kirjoitti:Missä on se poisto ruuvi mist saa vanhat ulos ku ei taho millään löytyy ku eikös sen pohjassa pitäs olla ja sitten että kuinka paljon uutta öljyy pitää lisätä? kiitos vastauksesta etukäteen