Tietoa, kokemuksia, yms. (Honda Cr)

OA243
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 22:32

ViestiKirjoittanut OA243 » 27.6.2009 19:22

Tuohon ylempään keskusteluun Proxin männistä, niin muistelisin että mulla oli piikkisessä kotarissa mäntänä prox, sinne laitettiin wiseco mikä leipo (liian pieni välys ja mahd. vettä sylinterissä) ja sitten laitettiin taas prox ja ajeltiin n.5h ennen myyntiä. Eli ei mitään ongelmia proxilla. Prox tais olla 90€ ja Wisecon kaksrenkainen 150€.
HighSpeed
Pyörä:
Onhan noita...
Liittynyt:
18.12.2007 19:20

ViestiKirjoittanut HighSpeed » 27.6.2009 19:48

everton kirjoitti:On siinä ainakin se 500e liikaa ja sittenkin saa olla tosi siisti.


Onhan se siisti, ostettu myös tuningosia esim. takajarrun pääsylinterin kansi, ketjunkiristimet, Renthal fatbar, tupet, tarrasetti, uudet muovit, sitten se FMF, ja tulisi vielä kaikki ajokamat paitsi bootsit mukaan. Ja koko pyörällä ajettu vain se 43h, toinen mäntä ollu vasta 3h.
asmo_91
Pyörä:
Aprilia Sr Ditech -01 & Honda Cr 125 -96.
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
26.9.2006 22:19

ViestiKirjoittanut asmo_91 » 27.6.2009 22:56

Osku19 kirjoitti:Tuohon ylempään keskusteluun Proxin männistä, niin muistelisin että mulla oli piikkisessä kotarissa mäntänä prox, sinne laitettiin wiseco mikä leipo (liian pieni välys ja mahd. vettä sylinterissä) ja sitten laitettiin taas prox ja ajeltiin n.5h ennen myyntiä. Eli ei mitään ongelmia proxilla. Prox tais olla 90€ ja Wisecon kaksrenkainen 150€.

joo pitänee varmaan tilailla scatterilta sellanen proxi... kävin tänään alrightilta kyselemässä mäntää niin koittivat kaupata kovasti wisecoa ovh 150e, mutta olis myyny 130 sen..
Nuuskis^
Pyörä:
Honda cr 126 -99
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
15.6.2006 11:42
Sylinteri

ViestiKirjoittanut Nuuskis^ » 29.6.2009 19:01

Mistähän mahtaisi saada 125 Cr:ään vm:1999 sylinterin, kun alkuperänen maksaa 401e eikä innostas niin kallista ostaa ku koneeseen muutenki menee jo yli 400e :s Jos jollain olisi myydä käyttökelpoista nii yvtä ja äkäseen!
Pompe
Pyörä:
Ei ole : (
Paikkakunta:
Akaa
Liittynyt:
17.1.2007 21:04

ViestiKirjoittanut Pompe » 29.6.2009 22:45

Viittiskö kukaan vähän opastaa kuinka tää etuiskareiden huolto onnistuu?

E: Ja kuinka paljon menee öljyä yhteen pumppuun?
qwe
Pyörä:
Honda Cr 125, Honda Cr 80, Derbi senda DRD
Liittynyt:
5.6.2009 0:16

ViestiKirjoittanut qwe » 4.7.2009 9:29

Tietääkö kukaan honda cr:rän 125 -96 teknisiä tietoja onko painossa paljon eroa uusiin hondiin ja onko teho eroja?
Höspö
Pyörä:
Yamaha DT125R -91 <3
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
26.4.2004 17:53

ViestiKirjoittanut Höspö » 4.7.2009 15:59

Täälläkin tarvittaisiin tietoa, mitä virkaa on -86 mallin cr125 moottorin noin 13millisellä reijällä joka on pakoputken/säätimen kiinnityspulttien reikien vieressä.

Se säädin osa on juuri hävinnyt kauan sitten enkä muista enään millanen se oli, ja oon tekemässä uutta jatkopalaa siihen välille niin pitäisi saada tietää voiko reijän jättää auki, vai pitääkö sen mennä pakoputkeen suoraan?

Ainakin pakoaukon tiivisteessä on reikä kyseiselle aukolle eli ulkoilmasta näyttää olevan eristettynä mutta mihin se menee ehjässä moottorissa? :s

E: se reikä onkin vissiin jokin pakoaukonsäätimeen liittyvä, mutta kun säädintä ei ole niin voiko reijän tukkia vai pitääkö se laittaa menemään pakoputkeen? :roll:
Viimeksi muokannut Höspö päivämäärä 5.7.2009 2:05, muokattu yhteensä 1 kerran
Peltilaatikko
Paikkakunta:
SavitaipaleCity
Liittynyt:
3.9.2006 15:12

ViestiKirjoittanut Peltilaatikko » 4.7.2009 21:52

Onkos tuossa crrässä siinä sylinterin vasemmalla puolella siinä reiässä jokin pakoaukon säätimen hidas ja nopea säätö?? ku ei millää taho liikkua. ei uskaltanut kovalla voimalla yrittää ettei mikään hajoa, onko se vain jumissa vai onko siinä edes säätöä. ja kumpi lisää ala-vääntö

Pyörä on Honda cr 250r -99
tonzkaa
Liittynyt:
30.3.2007 17:20

ViestiKirjoittanut tonzkaa » 5.7.2009 1:23

Tuntuu että cr:ssä olisi kokoajan vähä kytkin päällä, ei tehoja ollenkaan :S
Onko mitään hajua mikä vois olla ettei tarvi koko konetta turhaa purkaa :)
Kytkimeen viittaisi ,koska pyörää voi työntää hyvin esim nelosvaihteella.
Montako milliä pitäisi olla kytkinlevyjen "rako".?

Ratkaisin jo ongelman , kytkinlevyt olivat kuluneet liikaa.
Ostin uudet ja nyt toimiI!
Viimeksi muokannut tonzkaa päivämäärä 9.7.2009 16:22, muokattu yhteensä 1 kerran
j0nii-
Pyörä:
Honda HM 125 cr moto *Myyty*, nykyisin kotkotin
Liittynyt:
26.4.2008 10:16

ViestiKirjoittanut j0nii- » 7.7.2009 12:51

Meneekö FMF:n vaimentimet suoraan vakio alkukäyrään?
OA243
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 22:32

ViestiKirjoittanut OA243 » 8.7.2009 10:09

j0nii- kirjoitti:Meneekö FMF:n vaimentimet suoraan vakio alkukäyrään?


Jos menee niin se yleensä ilmotetaan jossain. FMF:lläkin on niitä vaimentimia aika paljon erilaisia mitä nyt on jenkkilehtiä kattonu.
asmo_91
Pyörä:
Aprilia Sr Ditech -01 & Honda Cr 125 -96.
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
26.9.2006 22:19

ViestiKirjoittanut asmo_91 » 8.7.2009 15:06

millasilta sivuilta näitä tehareita kannattaa lähtä kalastelemaan ? oisko mitään vinkkiä
vielä jos piikkiseen löytyis änkkää enshätään.
niinvarmaanjoo1
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
27.1.2009 23:49

ViestiKirjoittanut niinvarmaanjoo1 » 9.7.2009 1:04

Eli tommosta 06 vuoden puolikasta cr:ää olisin ehkä hommaamassa. Onko noissa mitään erityistä mitä pitäis katsoa ostettaessa? Millainen pyörä ajaa noin muuten? Vetääkö moottori tasaisesti vai tuleeko tehot vasta yläältä? Pyörällä ajettu kuulemma noin 50h, koska pitäis alakertaa rempata?
J!gs@w#
Pyörä:
Ktm 250sx-f -10
Paikkakunta:
Lojo
Liittynyt:
13.3.2007 23:46

ViestiKirjoittanut J!gs@w# » 9.7.2009 17:31

ai oot hommaamas niiku kaks pyörää suizaa ja hondaa :)
Everyone crashes. Some get back on. Some don't. Some can't
Domi #312
Liittynyt:
11.10.2007 21:44

ViestiKirjoittanut Domi #312 » 9.7.2009 17:32

niinvarmaanjoo1 kirjoitti:Eli tommosta 06 vuoden puolikasta cr:ää olisin EHKÄ hommaamassa.
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/hu ... 0/id14225/