jappis kirjoitti:Issor kirjoitti:Ostin hiljattain tollasen -01 RM:n, mutta tuntuu, että se käy vähä rikkaalla kun ei tarvi ryyppyä kun laittaa käyntiin ja sammuu melkeen heti ku lämpinä päästää kaasun ja käy yhtään tyhjäkäyntiä..
Kun en ole aikasemmin tollasta säätäny tai muutenkaan ruuvannnu niin en oikeen tiedä, että kuinka säädöt pitäis olla? Jotain neuvoa säätöjen hakemiseen? Onko jotain hyvä perussäätöä mistä voi hienosäätää?
Pääasiassa ajelen mettäpoluilla ja sellasialla vähemmän nopeuksisilla alueilla, ettei ole urku auki radalla, jos sillä on säätöjen hakemisen etsimisessä jotai merkitystä..
kato et on oikeat suuttimet(175/75 jos oikein muistan?) ja neula(H) sekä ilmaruuvia 1,5-2 kierrosta auki. itellä rupes pelittämään niinkuin pitää kun laitoin noi kohdalleen.
Issor kirjoitti:jappis kirjoitti:Issor kirjoitti:Ostin hiljattain tollasen -01 RM:n, mutta tuntuu, että se käy vähä rikkaalla kun ei tarvi ryyppyä kun laittaa käyntiin ja sammuu melkeen heti ku lämpinä päästää kaasun ja käy yhtään tyhjäkäyntiä..
Kun en ole aikasemmin tollasta säätäny tai muutenkaan ruuvannnu niin en oikeen tiedä, että kuinka säädöt pitäis olla? Jotain neuvoa säätöjen hakemiseen? Onko jotain hyvä perussäätöä mistä voi hienosäätää?
Pääasiassa ajelen mettäpoluilla ja sellasialla vähemmän nopeuksisilla alueilla, ettei ole urku auki radalla, jos sillä on säätöjen hakemisen etsimisessä jotai merkitystä..
kato et on oikeat suuttimet(175/75 jos oikein muistan?) ja neula(H) sekä ilmaruuvia 1,5-2 kierrosta auki. itellä rupes pelittämään niinkuin pitää kun laitoin noi kohdalleen.
Ilmanputsari oli uus ja puhdas, mutta pesin sen ny kuitenki.. Suuttimet oli 182 ja 55.. Pitäiskö kokeilla noilla 175, 75? Neulasta en tiedä millä kohdalla on tai kuinka sen korkeutta säädetään..
vesipumpun stefa vois olla hyvinkin,jos esim.kannentiiviste vuotaa nii tekee paineen ja ajaa nesteet pihalle että tekikö mahd. noin?voihan tietenkin olla lohkotkin halki jostain.Ei muutakun tutkimaan ja purkamaanjukka` kirjoitti:Osaiskoha joku sanoo mikä on mun 125 rm:ssä vm.92 vikana ku kerran olin ajanut sillä ja huomasin että koneesta nous hirveet savut ja tehoja hävis aika paljon.
Ja nyt kun oltiin purettu tuo kone niin huomattiin ku kaadettiin syyläreistä nesteitä pois nii sinne oli päässy vissiin vaihteisto öljyt sekaan, kun se oli sellasta öljyn ruskeahtavaa. Ainaki mäntä näytti olevan kunnossa mitä nyt katoin pakoaukosta.Onkohan tuolta joku tiiviste mennyt vai miten ne öljyt on päässy nesteitten kansssa sekasin.?.
Anssi_L kirjoitti:Meinasin myös epäillä kannen tiivistettä, koska öljyn ja veden sekoitushan on sellaista maitokahvityyppistä. Kokeile nyt ekaks pistää vehje käyntiin niin että syylarin korkki ei ole paikallaan. Jos kuplii, kannen tiiviste vuotaa.
Ei kai missään vehkeessä vesipumpun stefan vuotaminen ihan äkkiä johda öljyyn syylarissa? Ensinnäkin siinä on yleensä kaksi stefaa joiden välissä ilmaa ja reikä vesipumpun alle, ja jos toinen stefa pettää niin vesipumpun alta valuu öljyä/vettä.
FactoryKX kirjoitti:Kohta on Honda kumeillaan niin tallissa ois seuraava projekti...
Suzuki RM465 1982
FactoryKX kirjoitti:Kohta on Honda kumeillaan niin tallissa ois seuraava projekti...
Suzuki RM465 1982
Osku19 kirjoitti:FactoryKX kirjoitti:Kohta on Honda kumeillaan niin tallissa ois seuraava projekti...
Suzuki RM465 1982
Paljos Hondaan on tässä vaiheessa mennyt rahaa?