YZi kirjoitti:Nii mäkin luulin, mut ei se ny nii kauheen paljon raskaampi oo, ainakaan uudempi Honda
Se kyl on totta ettei ne ihan alottelijoille sovi. En vaihtais enää takas pieneen.
Ja jos "mutta missä on ...125" sais päättää, ni nelitahtisia mx-pyöriä ei ois koskaan saanu keksiäkkään, tai ainakin ne täytyis hävittää mahdollisimman nopeesti pois radoilta ja kisoista
Nimimerkki: 4 käytettyä pikkunelaria ostanut tuntemattomilta ihmisiltä täytymättä tehdä yhteenkään niistä sitä monen tonnin koneremppaa.
toi oli hyvä,mutta missä on jei jei
en todellakaan ole sitä mieltä että nelareita ei saisi valmistaa!harrasteajoon kannattaa valita itselle mieluinen laite,kuutioista ja tahdeista riippumatta.ASIA joka minua TODELLA "#%uttaa ei liity nelitahtiseen pyörään,vaan järjettömiin sääntömuutoksiin kilpaluokissa.miten puolet isommalla kuutiotilavuudella varustetut nelarit saavat ajaa pienempiä kaksitahtisia vastaan?
YZI voitko kertoa mikä nelareissa on niin paljon parempaa kuin kaksitahtisessa?
esimerkki nelareista crossin puolelta:kovat äänet,radat menneet tarkempaan syyniin,ainakin maailmalla,lisääntyneen melun takia (jopa kiinni)
liikkuvia osia huomattavasti enemmän moottorin puolella.enemmän huoltoa,
kalliit osat.
aika räjähdysherkkiä tuntuu ainakin pikkunelarit olevan.