Isomman moottori remskan sattuessa osaat kyllä 2t koneen purkaa ja kasata. 4t vaikeampi ja kalliimpi, mutta ei todellakaan mahdoton tehdä itse. Menestystä kilparadoilla + myynti määrää kun katsoo, niin kotarihan se on paras vaihtoehto

SMK) kirjoitti:urbaanilegenda-4T-muka-vaIkee-laittaa, jee jee ja taas mentiin, hörön lörön, sen simppelimpää ei ookaan, ei oo mitään herran uomaan paisarin lommoja tai pa-säätien karstoja, jos kaikki on silmällä ok ni myös toimii ok.
rairairaisu kirjoitti:Jotain vastausta jo sain mutta laitetaan nyt vielä tänne jos tulis enemmän kokemuksia näistä.
Pitäs syksyllä joku enduro pyörä ostaa mutta kun pudjetti on 2000€ pyörään niin pitää tyytyä 125 crossiin. Oon ajatellu lähinnä 2000 luvun puolen Yamaha yz, Honda cr, Kawasaki kx tai Suzuki rm. Mikä sopis koneen puolesta parhaiten enduroon? että olis vähä alakierroksillakin jotain vääntöä. Onko nuis mitään tyyppivikoja? Pyörä tulis oikeastaan vain enska käyttöön.
motocrossman125 kirjoitti:Morjes!
voistteko te jotka olette ajaneet piikeillä niin laittaa eri merkkien koneiden "luonteita".Esim missä on paras alavääntö ja mikä sopii parhaiten harrastus krossiin ja kisakrossiin enduroon?Olikos se niin että kotarin kone on kaikista tasasin tehoiltaan.Kawasaki on ainaki melkonen moottorisaha.Yamaha on mulle aika kysymysmerkki.ite oon kattomassa kotaria tai yamahaa kumpi sopis krossiin fmx:sään?hyppimiseen?
motocrossman125 kirjoitti:Morjes!
voistteko te jotka olette ajaneet piikeillä niin laittaa eri merkkien koneiden "luonteita".Esim missä on paras alavääntö ja mikä sopii parhaiten harrastus krossiin ja kisakrossiin enduroon?Olikos se niin että kotarin kone on kaikista tasasin tehoiltaan.Kawasaki on ainaki melkonen moottorisaha.Yamaha on mulle aika kysymysmerkki.ite oon kattomassa kotaria tai yamahaa kumpi sopis krossiin fmx:sään?hyppimiseen?
PäRi kirjoitti:motocrossman125 kirjoitti:Morjes!
Samoja moottorisahoja ne on kaikki. Yhdessäkään noissa ei ole nimeksikkään alavääntöä ja kumpikin ko. pyöristä sopii noihin käyttötarkoituksiin. Kokeile jo hommata se pyörä, oot kyselly noita samoja kysymyksiä jo varmaan vuoden...
välzy kirjoitti:motocrossman125 kirjoitti:Morjes!
kaikki ne hyppimiseen sopii, mutta ainakin kotarissa on perhanasti enemmän vääntöä kuin hondan piikissä mitä oon molemmilla ajanu. ja yamaha on vähän niinkun niiden välistä. ite ottasin kotarin jos et ole mikään +190 pitkä