SMK) kirjoitti:urbaanilegenda-4T-muka-vaIkee-laittaa, jee jee ja taas mentiin, hörön lörön, sen simppelimpää ei ookaan, ei oo mitään herran uomaan paisarin lommoja tai pa-säätien karstoja, jos kaikki on silmällä ok ni myös toimii ok.
joo joo.., justiin viime viikolla korjasin kaverin kansivikaisen yzf450 -jammun. , oli päässyt keittämään ja kansi oli muuttanut muotoaan sen verran että meni tuntikausia ennenkuin sain mm. venttiilien paininkupit irrotettua. , ja jonakin päivänä ne kaikki n. 50 osaa, joita EI OLE kaksitahtimoottorissa tulevat matkansa päähän. , ..hondan yläpään rakenne on kyllä paremmin suunniteltu.. , on "pain in the ass" jo alumiinirunkoisen nelariyamahan kasaus tilanpuutteen vuoksi, tietysti moottori pitäisi irrottaa rungosta mutta esim. putsarikotelon "air bootin" laittaminen paikalleen on tehty erittäin vaikeaksi. , eli suosin itse 2-tahtista vaikka onhan nämä "neljäpuolikkaat" kivoja ajettavia
.