jos ei ole suorakaiteen muotoinen vaan uudempi malli nii ei kannata paljon patentoida on meinaa ihan paska valo.laita vaikka enemmin joku lisäpitkä tai irc/sunsboy lamppusmoliski kirjoitti:Mitens onks kukaa saanu patentoitua tohon EXC:n vakio maskiin jtn tehokkaampaa polttimoa, kuin tuo vakio? Esim. H4? Vai kannattaako suosiolla hommata joku missä on valmiiksi paikka H4:selle?
lerppa kirjoitti:jos ei ole suorakaiteen muotoinen vaan uudempi malli nii ei kannata paljon patentoida on meinaa ihan paska valo.laita vaikka enemmin joku lisäpitkä tai irc/sunsboy lamppusmoliski kirjoitti:Mitens onks kukaa saanu patentoitua tohon EXC:n vakio maskiin jtn tehokkaampaa polttimoa, kuin tuo vakio? Esim. H4? Vai kannattaako suosiolla hommata joku missä on valmiiksi paikka H4:selle?
vvalde kirjoitti:oon kelannu vaihtaa kotarii mut mietin että kuin helposti saa rekisteröityy 2 paikkaseks ku oon kuullu et ää ois vaa yks paikkaset alunperin, vai? paljon uudelleenkatsastus maksais sit?
vvalde kirjoitti:oon kelannu vaihtaa kotarii mut mietin että kuin helposti saa rekisteröityy 2 paikkaseks ku oon kuullu et ää ois vaa yks paikkaset alunperin, vai? paljon uudelleenkatsastus maksais sit?
smoliski kirjoitti:lerppa kirjoitti:jos ei ole suorakaiteen muotoinen vaan uudempi malli nii ei kannata paljon patentoida on meinaa ihan paska valo.laita vaikka enemmin joku lisäpitkä tai irc/sunsboy lamppusmoliski kirjoitti:Mitens onks kukaa saanu patentoitua tohon EXC:n vakio maskiin jtn tehokkaampaa polttimoa, kuin tuo vakio? Esim. H4? Vai kannattaako suosiolla hommata joku missä on valmiiksi paikka H4:selle?
Joo uudempi malli on. Varmaan joku lisävalo sitten hommattava.