Suzuki RM

Meka
Liittynyt:
27.7.2007 13:33

ViestiKirjoittanut Meka » 10.2.2009 17:22

Oisko kellään antaa vinkkiä minkä kokoisia suuttimia pitäs käyttää näin talvella?Pyörä olis rm 250 06.
everton
Liittynyt:
2.10.2003 21:16

ViestiKirjoittanut everton » 10.2.2009 18:25

Mulla on pääsuutin 170, laihempi neula ja prikka keskellä. tyhjäkäynti suutin vakio. Enskassa käy vieläkin hieman rikkaalla, mutta crossissa ok. Mulla siis 08 mutta samoja vehkeitähän noi.
kurtzu
Pyörä:
Yamaha Dt
Paikkakunta:
Liperi
Liittynyt:
11.8.2007 19:10

ViestiKirjoittanut kurtzu » 11.2.2009 11:21

Mulla on luultavasti -85 rm 250cc, pitäis saada siihen uus pakoputki, niin käyköhän mahdolliseen -83 rm:stä pakoputki?
tude
Pyörä:
Möin pois.
Paikkakunta:
-.-
Liittynyt:
7.6.2007 0:04

ViestiKirjoittanut tude » 11.2.2009 17:44

Todennäköisesti käyp..
Rock'n ROLL
PäRi
Pyörä:
Suzuki RM 125 -03, Aprilia SX 125 -09
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
28.4.2008 17:50

ViestiKirjoittanut PäRi » 13.2.2009 22:52

Semmosta kyselisin, kun vaihan nuo ohjauslaakerit ja rungossa kiinniolevat ''palaset'' eivät liikaha sitten millään eikä mihinkään! Että miten olette saaneet ne irti? Ja pyörähän on suzuki rm 125 -03.
~Way of life.
33du
Liittynyt:
31.8.2007 18:24

ViestiKirjoittanut 33du » 13.2.2009 23:20

PäRi kirjoitti:Semmosta kyselisin, kun vaihan nuo ohjauslaakerit ja rungossa kiinniolevat ''palaset'' eivät liikaha sitten millään eikä mihinkään! Että miten olette saaneet ne irti? Ja pyörähän on suzuki rm 125 -03.


Jos meinaat niitä kohtia joihin laakerit vastaa.. niin eihän niiden kuulukaan liikkua. Eikä niitä saa vaihdettua ilman rungon hajoittamista, ainakaan helpolla
PäRi
Pyörä:
Suzuki RM 125 -03, Aprilia SX 125 -09
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
28.4.2008 17:50

ViestiKirjoittanut PäRi » 14.2.2009 0:20

Joo, mutta tuossa allbalsin sarjassa tuli myös ne vastakappaleet, niin eivät olisi turhan panttina, kun vaihtaisi. Tuosta kassari suizasta ne lähti ihan sovinnolla vasaran ja rengasraudan kanssa, mutta tässä ei anna lupaustakaan lähteä.
~Way of life.
uijui
Pyörä:
Suzuki RM250K8 Ice, Pitpro Lite, KTM Superduke 08
Liittynyt:
28.7.2005 18:11

ViestiKirjoittanut uijui » 14.2.2009 10:28

PäRi kirjoitti:Semmosta kyselisin, kun vaihan nuo ohjauslaakerit ja rungossa kiinniolevat ''palaset'' eivät liikaha sitten millään eikä mihinkään! Että miten olette saaneet ne irti? Ja pyörähän on suzuki rm 125 -03.


Siis meinaatko kartiolaakeri toistapuolta? Ne kyllä lähtee lämmöllä ja hakkaamisella. Puristaminen tietty parempi, jos löytyy kalut.
Allekirjoitus poistettu. *****
lerppa
Liittynyt:
12.3.2007 19:35

ViestiKirjoittanut lerppa » 14.2.2009 11:03

uijui kirjoitti:
PäRi kirjoitti:Semmosta kyselisin, kun vaihan nuo ohjauslaakerit ja rungossa kiinniolevat ''palaset'' eivät liikaha sitten millään eikä mihinkään! Että miten olette saaneet ne irti? Ja pyörähän on suzuki rm 125 -03.


Siis meinaatko kartiolaakeri toistapuolta? Ne kyllä lähtee lämmöllä ja hakkaamisella. Puristaminen tietty parempi, jos löytyy kalut.

tohon laakerin puristamiseen löytyy kyllä helppo puristin kun jos vaikka laakeria ottaa nii laittaa sopivan hylsyn siihen laakerille ja sit toisen isomman hylsyn ulkopuolelle ja niiden väliin kierretangon millä kiristää laakerin pois/paikalleen.Se laakerikaan ei monesti ole kovassa kun saa vaan suoraa vetoa ja voihan sitä siinä kiristettynä pikkuisen lyödäkkin et lähtee liikkeelle.Nopein ja helpoin vaikka olis prässikin käytössä,eikä tee ni helposti tuhoa kun ei ihan älyttömästi voimaa käytössä
ranne putos..
jogge
Pyörä:
RM 250 -00
Liittynyt:
18.3.2003 17:39
Suzuki RM

ViestiKirjoittanut jogge » 15.2.2009 20:30

Miten -00 250 RM:n pakoaukonsäätimen säätäminen tapahtuu? Tiedän kyllä että sitä pyöritetään sitä "säätöruuvia" mutta mihin suuntaan ja kuinka paljon?
RM1984
Liittynyt:
23.2.2009 20:56

ViestiKirjoittanut RM1984 » 23.2.2009 21:07

Oliskos kellään tietoa miten RM250 kone istuu TS250 runkoon? Valot muodostuvat ongelmaksi. Mikä olis helpoin tapa ratkaista ongelma? Pelkällä akulla valot ei taida kauaa toimia? kauanko? Olis tarkoitus "kilvittää" oma monttu istuttamalla katteet, vanteet ja kone TS:n runkoon ;)
Neula
Paikkakunta:
Jokioinen
Liittynyt:
20.4.2006 21:23

ViestiKirjoittanut Neula » 26.2.2009 9:38

ohhoh, nyt ku on tullu tuolla jääällä ajeltua tuli pikku ongelma:E kakkos vaihde meni rikki;(

Vikana, ku laittaa kakkosen päälle se pysyy hetkenaikaa päällä, mutta sitku pyörä alkaa ottamaan tehopiikkiä niin vaihde hyppii ylös päin, joskus välivapaalle ja joskus kolmoselle.

Joten kymysys on mistä saa 2 vaihteen rattaan ja mitä maksaa?

E; kyseessä siis -03 125mopo
jappis
Pyörä:
kx450f -09
Paikkakunta:
tuusula
Liittynyt:
11.1.2008 0:13

ViestiKirjoittanut jappis » 26.2.2009 10:15

Neula kirjoitti:ohhoh, nyt ku on tullu tuolla jääällä ajeltua tuli pikku ongelma:E kakkos vaihde meni rikki;(

Vikana, ku laittaa kakkosen päälle se pysyy hetkenaikaa päällä, mutta sitku pyörä alkaa ottamaan tehopiikkiä niin vaihde hyppii ylös päin, joskus välivapaalle ja joskus kolmoselle.

Joten kymysys on mistä saa 2 vaihteen rattaan ja mitä maksaa?

E; kyseessä siis -03 125mopo

Varaudu sit siihen että se ei ole vaan se yks ratas minkä sinne joutuu vaihtamaan. kakkos vaiheratas maksaa suzukilla 83€. jos enemmän palikkaa joudut uusimaan rahaa menee helposti se 500€. soita suzukille ja kysy lähin jälleenmyyjä sieltä puh.094393730
Neula
Paikkakunta:
Jokioinen
Liittynyt:
20.4.2006 21:23

ViestiKirjoittanut Neula » 26.2.2009 14:02

Joo-o voihan olla että on muitaki rattaita paskana;( mutta kun kaikki muut vaihteet toimii ihan normaalisti.
xQ
Pyörä:
yz250f -11
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
20.11.2005 23:36

ViestiKirjoittanut xQ » 26.2.2009 14:49

tuntuupi et aika useesti suikan piikistä loota levii jäällä.. ei se 2. ratas ihan silppuna voi olla jos sillä voi pienillä kierroksilla ajaa.. vaihteensiirtäjä pikemminki vääntyny. loota auki ja ihmettelemää =D