funktio kirjoitti:hypoteettinen kysymys:
jos pitäis ajaa yhdellä pyörällä enduroa, krossia, supermotoa ja jäärataa, minkä pyörän valitsisit? mahdollisimman kilpailukykyinen pitäis olla joka lajissa. kuskin olisi ajettava kaikki lajit samalla pyörällä eikä luokkajakoja olisi. eli samalla rungolla ja moottorilla kaikki kisat. renkaat ja iskarit sais vaihtaa vaikka joka kisaan. kisoja ois vaikka 2 joka lajissa ja lopuksi laskettaisiin pisteet yhteen. joka kisassa jaettaisiin saman verran pisteitä.
eli nyt haetaan ultimaalista kompromissi pyörää.
itse ajaisin puolikkaalla 2-tahdilla. merkillä ei väliä.
Guuna#243 kirjoitti:funktio kirjoitti:hypoteettinen kysymys:
jos pitäis ajaa yhdellä pyörällä enduroa, krossia, supermotoa ja jäärataa, minkä pyörän valitsisit? mahdollisimman kilpailukykyinen pitäis olla joka lajissa. kuskin olisi ajettava kaikki lajit samalla pyörällä eikä luokkajakoja olisi. eli samalla rungolla ja moottorilla kaikki kisat. renkaat ja iskarit sais vaihtaa vaikka joka kisaan. kisoja ois vaikka 2 joka lajissa ja lopuksi laskettaisiin pisteet yhteen. joka kisassa jaettaisiin saman verran pisteitä.
Ite ottaisin varmaa ktmän kolmesatasen. Saa kuulemma puunkiertoonkin lempeäksi..
funktio kirjoitti:hypoteettinen kysymys:
OA243 kirjoitti:En ottais supermotoon kakstahtista, 450 4-tahti vois olla se peli, pikkunelarissa ei riittäis tehot supermotossa ja jääradalla. Isompi olis kömpelö enskassa ja crossissa.